30 noiembrie 2009

ZIua 78 - 30.11 (-210)

Nu imi mai place de mine. Ma uit in oglinda si parca vad o bucata mare de cascaval cu o geana sculata. Sau un triunghi inofensiv si trist de branza topita. De cand stau acasa tot timpul imi este foame si mai ales somn. Plus ca Eric Clapton si altii par prin Winamp din ce in ce mai obositi. Ma consolez doar ca fac pishu mai des. Asa am si eu o activitate. Spor la invatat mai deloc, doar cateva mazgalituri la economie.
Ma intreb cat de terorist poti fi incat sa ai o constrangere fata de propria ta onomastica. Aveam in gand sa dau la fiecare individ din agenda un mesaj gen: "Don't panic! Stiu ca e ziua mea, nu ma sorcoviti cu multi ani; promit ca o sa traiesc mult, sa mor io!" Consider ca in cea mai mare parte am tot ce imi trebuie: parinti, iubita, colegi si prieteni, toti frumosi. Asa ca "multi ani" nu prea imi trebuie. Nu o sa incep sa rastalmacesc traditia acestei urari, multumesc oricum tuturor! Oricum, de frica sau nu, nimeni din jur nu prea ma striga Andrei; poate ca de Sfanu` Pic sau Popey as fi avut mai mult succes. Cel mai amuzant mi se pare sa trimiti mesaje altor sarbatoriti, iar ei sa nu`si dea seama ca trebuie sa`ti intoarca urarea. Mi`a iesit si anu` asta! :D
Azi am trecut si pe la biserica, sa ma rog la patron, iar seara am `pacatuit` cu un vin fiert. Mi`am pus grausorul, mi`am lins degetelele dupa tort, deci pot sa ma laud neconditionat pe blog.

Mai vreau sa multumesc in final si sponsorului oficial Hochland! Bucuria gustului! SI caloriferului cald de langa picioarele mele.
V`am pupat pe portofel, ca tot am unul nou. :D
Ne vedem la iarna!

3 comentarii:

  1. Nu am putut sa nu observ ca ai zis "Don't panic". Daca ai zis-o din motivul pentru care cred eu ca ai zis-o, atunci esti iertat pentru atractia dubioasa fata de Base.

    (glumesc la partea cu Base, dar nu glumesc la partea cu "daca ai citat cu buna stiinta, atunci esti tare")

    RăspundețiȘtergere
  2. Dupa ce termini de plans, poate si raspunzi :D

    RăspundețiȘtergere