22 noiembrie 2009

ZIua 70 - 22.11 (-218)

Inainte sa votez, o sa ma duc la biserica. Nu am mai fost de foarte mult timp si trebuie sa ma rog! Apoi o sa imi scot tot ce am mai bun in materie de vestimentatie si ma voi duce la sectia de votare nr.39. Asa, cu sufletul curat! Este a doua oara in viata mea cand votez. Stiu ca pe 7 iunie am avut ceva emotii, dar totodata am fost mandru de mine. Ma simteam un adult mic si implinit! :) Imi place ca judetul meu este mereu fruntas la capitolul prezenta la vot si ca pot si eu sa contribui la acest fapt.

Cum vin, ma si apuc de invatat! :))

Datorita estimarilor finale de la ora 21, protestez si nu mai scriu nimic interesant astazi pe blog! Nu imi scriu nici la romana, mate, fizica, economie si nici macar la geografie!
Am auzit zilele trecute cum ca s`ar schimba orarul. Am uitat sa imi arat nemultumirea aici! Dati`mi voie sa o fac! Fuck it!

2 comentarii:

  1. aalo?! "fanii tai" [gen :|] vor impresii, asa la cald! da update la blog :))

    RăspundețiȘtergere
  2. esti cam trist ca nu a iesit Ninel Potirca, stiu. Aceeasi nemultumire o am si eu, asta este, in definitiv viata merge inainte :))))
    Si eu m-am prezentat la vot, ca un veritabil cetatean, trebuia sa-mi decid viitorul :)
    Cat despre orar, stai linistit, nu se vor face schimbari substantiale :)
    In rest toate bune :) Sanatate si virtute :*

    RăspundețiȘtergere