07 noiembrie 2009

Ziua 55 - 07.11 (-233)

M-am trezit devreme, cu gandul sa ma apuc de invatat.

Am in plan sa imi fac tema la mate si sa invat la economie. Diseara, petrecere, nebunie.

Hai sa dam si statisticile ca imi plac mult. Dupa cum stiti sau nu, scriu pe An de Tzaca de o luna si o saptamana, dar lumea a aflat de acest blog doar de vinerea trecuta.

Asadar, statisticile blogului in primele 7 zile:

785 afisari/vizite/incarcari de pagina
253 vizitatori unici
In medie, in fiecare zi, sunt 30 de vizitatori unici care se intorc pe blog, in timp ce alti 5 ajung pentru prima data pe An de Tzaca
(Precizare: In ultimul timp sunt online pe messenger doar pentru grupul "XII C" si grupul "special ppl". In total cam 50 suflete. Asadar, statusul, unde tin destul de des adresa blogului nu este vazut de toate cele 696 persoane privilegiate sa se afle in lista mea de mess :D)
Cele mai vizitate linkuri din afara blogului au fost profilul meu de Facebook (18) si Modelele de subiecte BAC 2010 (17).
51 de clickuri au fost date pe cele 5 poze in care eram camuflat impotriva gripei porcine, iar 4 persoane (baieti cred) au dat click pe imaginea cu Megan Fox.
Cea mai populara pagina accesata este "De ce An de Tzaca?". cu 34 de vizualizari.
Pe Google, scrii An de Tzaca si apar primul :D
313 omuleti au venit de nicaieri (Google sau statusul meu sau ma au la favorites in browser), 38 au venit de pe vine-valu--adio-calu.blogspot.com (celalalt blog al meu) si 14 de pe d-o-double-g.blogspot.com/.
Bucurati`va in continuare de un An de Tzaca! :)

Ne mai auzim pe parcursul zilei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu