25 noiembrie 2009

ZIua 73 - 25.11 (-215)

Imi este rusine sa scriu asa ceva, dar am nevoie urgenta de un sfat.
Am o mare-mare problema! Azi dimineata m`am trezit cu o erectie incredibila de nu mi`a venit sa cred! Da, o erectie! Nu am mai avut niciodata asa ceva si problema e ca m`a tinut toata ziua. La inceput nu am acordat prea mare importanta (doar timpul le rezolva pe toate, nu?). Dar alarmant este ca nici pana acum nu mi`a trecut...
Sunt tare ingrijorat! Nici nu stiu ce sa fac, daca sa le zic la ai mei sau nu. Mi`e si greu sa le arat asa ceva. Daca si fetele din clasa au observat-O.. Credeam ca din momentul ala vor rade de mine toata viata, dar ele m-au facut "dragut". Aww, la cat de pudic sunt, un cuvant de genul asta mi`e fatal! Nici prietena nu a fost de folos! Chiar daca inchid ochii, tot nu ma lasa. Ma uit din 2 in 2 minute in oglinda si nu imi vine sa`mi cred ochilor. Am incercat sa O ating cu degetul, cu mana, am tras de EA.. nimic! Sa O smulg? Daca ma doare? M`am si frecat, ciu-ciu! Ma deranjeaza la culme verticalitatea la care sta si daca nu fac nimic acum o sa fie nasol mai incolo. Imi intra in ochi la cat de sculata e!

Fie ce o fi, nu mai suport! Si am sa spun exact ce nu`mi da pace. Cuvantul, adica! Mi`e rusine, am mai spus, dar pana la urma banuiesc ca v-ati dat si voi seama; am facut referire la o geana. Da! Un firisor mic de sub ochi e ridicat si sta direct pe globul meu ocular. Nu stiu ce sa ii mai fac :)) Fixativul e ultima solutie!

Singurul eveniment notabil de la scoala este "mima" pe care am jucat`o cu profu` in ora de religie. La romana inca nu mi`am iesit. din pepeni!

Portia de ras din seara asta este asigurata de:

"Dear God,

Dear God. So far this year you have taken away my favorite dancer Michael Jackson, my favorite actor Patrick Swayze and my favorite singer Stephen Gately and my favorite actress Farah Fawcett. Just so you know, my favorite politician is Mircea Geoana. Regards!"

A bientot!

6 comentarii:

  1. Asta e poveste gen Zona Crepusculara: finalul e un mindfuck complet.
    Serios acum, aveam impresia ca cineva ti-a hackuit contul.
    Si ca tot vine vorba de hacuit, ce-ar fi sa iti tai geana?

    RăspundețiȘtergere
  2. acum mi`am dat si eu seama ce am reusit sa scriu :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Dear God,
    I know Base will lose...

    ... so thank you, thank you oh so very much.

    RăspundețiȘtergere
  4. buna asta ,pic:)):P tot teo sunt

    RăspundețiȘtergere