23 noiembrie 2009

ZIua 71 - 23.11 (-217)

Azi a fost cam fancy la scoala! :">
Am scapat ca prin "acul urechilor" de un 3 la romana gratie unei perechi de ochelari. Da! Coincidenta sau nu, profa a sarit peste purtatorii de ochelari, gen Buga, Vasy, Sergiu asa ca am imprumutat unii si chiar mi-au purtat noroc, desi am aratat penibil si nici acum nu mi`am revenit din ameteala. Ochelarii fac minuni! 6 colegi au luat 3 si tot atatia alte note putin mai mari decat 3. Imi pare rau pentru ei! O sa recuperez handicapu` in curand, la urmatoarea tema! La chimie am avut noroc si nu am dat lucrare pentru ca.. nu mergea tonnerul de la imprimanta scolii. La bio am luat 10 in lucrare, iar la fizica proful are din ce in ce mai multe probleme cu echilibrul. La geogra, scrii din 3 in 3 cuvinte ce intelegi, iar la filosofie am dat un soi de lucrare, unde am avut de raspuns la intrebarea "Ne nastem oameni sau devenim oameni?" Eu am scris ca "DA" si i-am argumentat profului ca unii se nasc animale. :))

Nu inteleg:
  • de ce foarte multi elevi din foarte multe licee aproape au terminat de dat cele foarte multe teze si noi nici macar nu am stabilit una din patru?!
  • de ce lumea il prefera pe Geoana in loc de Basescu si referitor la politica, prefer sa ma "OPRESCU" doar la intrebarea asta! :)
  • de ce pateurile cu branza de la magazinul din scoala sunt din ce in ce mai reci?!
  • de ce nu stam acasa miercuri, joi si vineri?!
  • de ce ne intoarcem la scoala pe 4 ianuarie?!
  • de ce ne mai ducem la scoala?!
  • de ce am impresia ca nu iau Bacul?!
  • de ce ma simt nevoit sa finalizez articolul si sa ma duc sa invat?!
  • de ce nu o sa ma duc sa invat si o sa ma uit la televizor..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu