03 noiembrie 2009

Ziua 51 - 03.11 (-237)

Sunt bine, frumos si SANATOS dupa 7 ore interminabile de scoala (2 de mate, 2 de info, fizica, engleza si istorie). Urmeaza inca 3 ore de romana, la prega, dar nu-i rau, ca astea sunt dulci si le diger mai usor. Acum sunt in pauza si incerc sa depasesc stadiul de punga frigorifica (de la geru` de afara) cu o ciocolata calda. Profit de acest timp liber si, asa cum va spuneam ieri, o sa vorbesc despre gripa porcina. De fapt nu o sa vorbesc, pentru ca as intarzia la prega, asa ca am sa pun cateva poze facute azi, in clasa. Eu sunt tipul frezat cu Australian. Totul este un pamflet, sper ca presa si media sa nu preia aceste poze si sa ne vedem diseara la stiri. Toti suntem sanatosi, chiar daca nu parem! :D





Aici, un articol din Adevarul de Seara (Targoviste).

Stiu, gluma-i gluma, dar trebuie sa ducem la bun sfarsit "ilaritatea" inceputa in clasa a 9`a (am citat-o pe profa de romana). Apropo, suntem in razboi cu ea, pentru ca ieri am plecat in masa de la lucrare. Dar nu ma/ne impresioneaza cu nimic amenintarile cu corigenta si faptul ca ea ne va evalua in februarie la competente. As putea sa scriu mai multe aici, dar ma abtin, imi ascut creionu` si merg mai departe!

Abia astept sa citesc peste cativa ani in special articolul asta, sa imi aduc aminte cu bucurie (sper!) despre faptu` ca nu am repetat clasa a 12`a, despre faptul ca la lucrarile la romana plecam and so on.

Revin diseara, dupa pregatire! I hope so.

luata de pe mediafax.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu