19 noiembrie 2009

ZIua 67 - 19.11 (-221)

Mami, daca imi citesti blogul, sa stii ca am ajuns la scoala si o astept pe Sabina sa facem competentele! Nici iubita nu a sosit inca :-w Pana atunci imi copiez tema la mate!
Dupa-masa o sa fiu la dirigu, ca e ziua lui, poate da si el o bere si apoi ma duc la meci.
Vreau la 8 si jumatate sa mananc cartofi prajiti.
Numai bine de la ora de info!
Semnat,
Dutzu` tau

Am venit de la scoala, de unde am luat un 10 la mate. Azi este ziua lui dirigu`, iar noi, clasa lui, ne`am gandit sa ii facem o surpriza-surpriza: o vizita la domiciliu cu un cadou si un tort. Sunt foarte curios cum o sa reactioneze. Nu stiu insa ce a simtit azi, la ora, cand ne`am facut ca nu stim nimic si nu i`am cantat `sa traiasca`, ca in ceilalti ani.

Colegul meu, Alex (Ray) a terminat de montat filmuletul de la majorat. Asa cum v`am promis, l`am pus mai jos si cu aceasta ocazie vreau sa il felicit. Good boy! La mai multe! :D

Iata si promo-ul meciului de diseara:

Aam revenit! A fost una din cele mai frumoase zile de clasa a 12`a. Am reusit sa il dam pe spate pe dirigu, chiar de ziua lui. Cu sotia dansului complice, ne`am strans vreo 40 picioare incaltate in camaruta unde facem prega, l`am asteptat sa intre si SURPRIZAA! Cred ca a trecut exact prin ce am simtit eu, de majorat. Nu ii venea sa creada si avea muulte emotii. A fost un moment frumos, atat pentru el, cat si pentru noi. Ne`a tratat cu prajiturele si suc, am facut o poza de grup si i`am spus ca ne grabim sa ajungem acasa, sa invatam pentru lucrarea de maine, la mate! :))
Apoi a urmat meciul de baschet. A fost ceva special si dramatic si am reusit sa castigam cu 62-56. Publicul (noi) si atmosfera au fost de nota 10. Sala extraplina (2000 de oameni). Nu am mai trait niciodata un meci la o asa intensitate. :D
Acum sunt la Sinteza Zilei si incerc sa invat un pic la mate.

Cateva poze din seara asta:
Maine 4 ore de scoala + 2 de pregatire. Seara, oras, iar sambata, majorat. Pe langa astea, sper sa am si timp si dispozitie de invatat. Ar cam trebui :D
A rivederci!

2 comentarii:

  1. Felicitari pentru filmulet! Pe langa faptul ca a iesit foarte bine, prea putini inteleg cat efort si cate ore de stress presupune montarea unui film chiar si de cateva minute.
    PS Nu pot sa nu imi fac singur reclama, asa ca trebuie sa precizez ca filmul de mai sus e pesemne un sequel la acest filmulet penibil.

    RăspundețiȘtergere
  2. ;)) sa speram ca o sa exista la anu' si un sequel penibilului 'asta :) and so on! Viva Carabella![puscaria adolescentei noastre]

    @Ray

    RăspundețiȘtergere