06 noiembrie 2009

Ziua 54 - 06.11 (-234)

ora 15: Am scapat de 2 ore de mate si 3 de fizica. Mai am insa o prega, adica inca 2 ore de mate pana incepe si week`end`ul meu :D Ma doare ingrozitor capul, m`as duce fara el la prega, dar cand m`o vedea dirigu`, n`o sa se bucure. Azi iar m`a scos la tabla. Eu cred ca imi citeste blogul! :))

Am aflat ca majoratul clasei a 12`a, care va fi sambata viitoare nu se mai face la Campulung, la Hotel Muscel, ci la Sinaia, la Hotel Regina, direct in mijlocul focarului de gripa noua. Mi se pare chiar frumos si elegant Hotel Porcina asta :D Se stie insa ca preturile de cazare au scazut la jumatate dupa ce s-a intamplat saptamana trecuta in Sinaia, de aici si raportul calitate-pret foarte bun. Cred insa ca pentru niste mofturi si o margareta in plus se risca destul de mult si se da dovada de o inconstiienta grasa. Nu mai zic nimic! :)

Tot azi am mai aflat ca un virus AH1N1 are dimensiunea de 180, 160, hai 200 angstromi si ca ori se loveste de perete, ori intra pe geam. Banc! :|

Saptamana viitoare cred ca intru ca bugetarii in concediu fara plata. Mate nu o sa facem toata saptamana si pentru ca s-au strans multe de invatat, nu cred ca voi mai trece pe la scoala. Mami, daca citesti blogul sa stii ca mai glumesc din cand in cand.

Revin diseara. Mai tarziu chiar, daca raman in oras, dupa prega.

later edit, ora 23:50: Am fost la mate si mi s-a parut ca timpul a trecut foarte-foarte repede. Ma descurc de minune la integrarea functiilor rationale oarecare. Am stiut si functii "d-ălea" si integrale "d-ăstea"; foarte tare! asa cum le zice dirigu`. Dupa prega, poker night #4 la Moshu, unde din 4 jocuri, am jucat 3 finale si am castigat 2. Cel mai bun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu