11 noiembrie 2009

Ziua 59 - 11.11 (-229)

Unul dintre primele lucruri pe care le`as face imediat dupa BAC este bineinteles un chef! Daca ar fi unul cu rosii, branza si cu mamaie printre ele, ar fi super. Rolul acestui "party"?! Nu sa ne imbatam ca porcii de bucurie ca am scapat de un an de tzaca. Asta am facut 4 ani si o sa continuam la facultate, zi de zi si noapte de noapte. La ce ma gandesc eu? Ce ar fi sa ne strangem toti la un joc ca "adevar sau provocare", like fiecare sa marturiseasca ceva, sa ne surprindem unii pe altii, sa impartasim secrete, sa scoatem la iveala adevaruri, etc.? Sa punem capat oricarei suspiciuni, banuieli, barfe. De exemplu, cred ca ar fi foarte interesant ca fiecare dintre noi sa marturiseasca, lasand orgoliul, relatiile, timiditatea si toate cele deoparte, CE COLEG/COLEGA A IUBIT EA/EL IN PERIOADA LICEULUI. Sau macar la cine visa, la cine tragea cu ochiul pe furis in timpul orelor, pentru cine isi facea tema s.a.m.d. Acum cineva sa nu suprinda prea mult si sa iasa din categoria relatiilor baiat-fata sau invers, ca e belea! :D Poate ca unii (foarte putini) nu au avut in 4 ani tangente cu dragostea prin bancile salii 1 sau 2 (niciodata nu am stiut in ce sala de clasa invat) de la parter, dar sunt sigur ca multe sagetele au zburat prin clasa de`a lungul vremii. Eu, unul, am simtit prin aer multi fluturasi si inimioare! Da! Si vreau sa vad toti colegii rosii in obraji! Acum cred ca baietii au mai multe de zis, iar asta ar inseamna ca fetele sa ii convinga sa spuna tot-tot-tot. Cine nu are curaj, sigur va reusi dupa 2 shoturi de tequila. Si in alta ordine de idei, "daca cineva nu stie, il invatam, daca nu poate, il ajutam, daca nu vrea, il OBLIGAM!!" Nu ar fi misto? Ce am pierde?

Daca nu ma duc la scoala, nu am ce dracu sa scriu, asa ca imi expun ideile mele geniale.

Adi, succes maine! :)

9 comentarii:

  1. "pentru cine isi facea tema" - hai ca asta chiar m-a facut sa rad. :D vorbesti cumva din experienta? :P
    Serios acum, ideea este intr-adevar desteapta (sa nu ti se urce la cap!), dar parca vad ca o sa se lase cu bataie... ori atunci, ori acum, cand o sa-ti auda colegii ideea. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. de ce s`ar lasa cu bataie? pana la urma suntem niste copii. eu cred ca vor fi multi ochi bulbucati si distractiv.

    si eu am ceva de povestit, recunosc! :D
    de exemplu eram "gelos" pe tipu` din a zece mia banca pentru ca mereu ii dadea tema tipei din ultima banca. si de aceea, ma chinuiam sa imi fac tema la materia respectiva. etc.

    RăspundețiȘtergere
  3. tare ideea, trebuie neaparat pusa in aplicare. multumesc pentru incurajari. au dat roade :>

    RăspundețiȘtergere
  4. si e frumos asa sa stai acasa? :))))

    RăspundețiȘtergere
  5. piiiic, ce naiba. eu am venit cu ideea asta inaintea ta. si singurul raspuns la propunerea mea a fost un "mhmm" din partea baietilor care stateau langa mine (buga si vasi parca), drept pt care am presupus ca e o idee mai buna sa ramana secrete amorurile inchipuite ale colegilor. dar, daca tot s a readus in discutie ideea, sustin in continuare sa facem treaba asta :D

    RăspundețiȘtergere
  6. imi cer scuze, sabina sunt ;)) n am vazut ca o sa posteze cu "anonim"

    RăspundețiȘtergere
  7. dati-ma toti in judecata! deja ma vad cu eveline in instanta pentru ca isi cere drepturile de autor pentru "an de tzaca" :-<
    pe mine ma framanta curiozitatea asta de multi ani, dar mi`am expus dorinta abia acum. imi amintesc cand ai zis si tu. o sa ii scriu si mosului pentru ca aceasta dorinta sa se impineasca
    cred ca baietii isi freaca mainile de nerabdare sa vada reactia fetelor, de aici si acel murmur! :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Exact asta am facut noi inainte de bac. Pot sa zic doar ca am aflat multe chestii interesante :))

    Este o idee foarte buna si trebuie sa ai curaj sa spui exact ce ai simtit pentru fiecare coleg/a! :D

    RăspundețiȘtergere