17 noiembrie 2009

Ziua 65 - 17.11 (-223)

Nu ai cum sa nu iubesti clasa a 12`a cand ai intr`o singura zi 7 ore de scoala si inca 3 de pregatire! :)

Un afis din Carabella :D

later edit:
Gata si pregatirea! Sunt mai obosit decat ar parea domnu' Raduica dupa ce a strabatut un culoar intreg al liceului.
Pana sa inceapa Mircea Badea, am timp sa scriu si pe blog:
In timp ce petreceam la Sinaia, la majorat (apropo, aveti aici, la colegul Adi, o recenzie foaarte comica a week`end`ului), draagii mei parinti au stabilit un nou record: au atins granitele nemarginite ale Internetului, le`au si depasit. Culmea ca sunt numai doi parinti si totusi, au reusit performanta asta, vizitand toate siteurile posibile si imposibile din lume, mai putin blogul meu. Asa ca dupa ce s-au gandit ei bine, au hotarat sa intre si pe An de Tzaca, ca sa fie treaba treaba :| Asa au pierdut 1 ora si jumatate din viata lor citindu`mi fiecare cuvintel, silabuta si literasa cu atentie si dandu-si probabil si in sfarsit seama ce jigodie tin in casa.
Eu am aflat asta mai mult din greseala, apasand in browser un ctrl+h in loc de ctrl+f si dupa 2 zile de la descoperire inca mai sunt socat!
Asa ca este timpul pentru scurte precizari si o mica erata:
  • Nu am 4 la romana! Am 5!
  • Cand nu am scris ca ma duc la pregatire, am fost la pregatire! Nu dau raportul chiar mereu!
  • Profesorii nu sunt dobitoci, asa cum am spus; si pana la urma, cine zice, ala e!
  • Eu si Chuck Norris nu q-lim! Ne laudam fiecare cu asta pe blogul sau!
  • Tema la romana este la fel de importanta ca atunci cand trebuie sa tragi apa la wc! O sa o fac in continuare! CU REPSONSABILITATE!
  • Cand zic "vreme de facut copii", folosesc o metafora!
  • "Jointul de marijuana" este ultima lectie facuta la religie, cu domnu` profesor Anghelina!
  • Integrala din e la x dx! Normal! cand nu mai zic dx, se intelege!
  • Dirigu ma alinta cand ma scoate la tabla si ma iubeste cand ma face "oligofren"!
  • La petreceri si majorate au loc cercuri de matematica-economie si alteliere de creatie literara!
  • Sabina chiar are pesti!
  • Vineri seara, ai noroc sa prinzi "chinta royala" in le brown... daca vii mai devreme si prinzi loc in fata! Trupa asta are un repertoriu fabulos!
  • Multumesc ca ati votat in poll ca nu va deranjeaza limbajul vulgar de pe blog! Cel de acasa, stiu oricum ca DA!
Inca nu am avut curajul sa ii intreb ce parere au despre blog. Se poarta putin ciudat! As vrea sa scriu la "Ce se intampla, doctore?" Oare Oana Cuzino ma va ajuta? Vreau un sfat! Imi dati?

4 comentarii:

  1. Pe langa faptul ca rad de nu ma mai pot opriiii, nu stiu cum se intampla ca intru pe blogul tau fix cand postezi ceva nou.

    Faza cu Chuck Norris si "Ce se intampla, doctore?" au fost de nota 10!

    Sfat? Succes! :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Buun sfaat! :))
    Nici nu am apucat sa ma uit ce am scris, am dat publish pentru ca mi`e foarte somn! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. apropo de pesti: ai mei nici macar n au observat ca lipsesc, si nici ca nu le zic. cred ca ar trebui sa intre si ei pe blogu' tau ca sa afle :|

    RăspundețiȘtergere
  4. *nici ca le zic. sunt agramata :D

    RăspundețiȘtergere