05 noiembrie 2009

Ziua 53 - 05.11 (-235)

Gripa porcina a ajuns si in Targoviste!

Iar eu am luat un zece la franceza, iar la mate, dirigu` m-a facut oligofren. Eh, bine ca e el egocentric! Seara am lucrat la fizica, dar nu cu spor, deci pot spune ca am stat degeaba.

Si pentru ca nu am ce sa va povestesc, sa abordam un subiect mai delicat! Am descoperit astazi (toata lumea descopera cate ceva in lume, eu de ce sa nu?) ca dirigu ma scoate la tabla atunci cand nu stau cu picioarele in banca, adica sub banca :D Alegerea lui de a apela la serviciile mele pentru a rezolva exercitii (de cele mai multe ori prost, pentru ca nu ma pricep) in fata clasei este direct proportionala cu pozitia picioarelor mele in spatiu si implicit cu rotatia Pamantului in jurul Soarelui. Eeh, aici am glumit! Dar prima parte a frazei este cat se poate de veridica! Experimentul a fost dovedit azi, dupa repetari la nesfarsit si ieri si alartaieri si mereu. Picioarele mele nu pot sta in acelasi loc, lipite si indoite la genunchi ore intregi. Pe bune! Ce? Ale voastre pot? Nu`i asa ca vor si ele sa iasa la lumina, sa stea intinse, cu varfu` in vant, etc. Ale mele cel putin imi cer sa le sui si pe banca, dar nu pot sa le ofer chiar tot! Si daca intr-o parte, locul este ocupat de picioarele plictisite ale colegului de banca, le scot si eu delicat printre randuri. In orice caz, daca asta este problema pentru care Maria`sa ma prefera pe mine mai mereu, inseamna ca data viitoare se va pacali, ca eu cracanat la ora de mate nu o sa mai stau!
Maine poate voi vorbi despre pozitia mea in societate, asa cum o vad eu.
Noapte buna!

P.S.: Am definitivat si aranjat side-bar-ul de mai sus, de sub poza, acolo unde am adaugat noua categorie "De ce An de Tzaca?", pe care va invit sa o cititi, celalalt blog al meu si site-ul oficial BAC 2010. Enjoy! :D

Un comentariu:

  1. da...cunosc sentimentul cu si despre picioare..eu stau si turceste la ore:))sau cu genunchii lipiti de banca:)):*


    teo

    RăspundețiȘtergere