21 noiembrie 2009

ZIua 69 - 21.11 (-219)

Ziua 69, una foarte frumoasa. Si ma refer aici la vree-me! :D
Eu sunt fericit. Am un stranepotel de 3 zile, pe nume Thomas. Este la un ocean si doi copaci departare de mine, undeva in Toronto, Canada. Da, si mie mi`e greu sa cred ca verisoara mea e bunica, dar lucrurile merg foarte repede in strainatate :D Am si o poza cu tanarul domn. Sigur, nu poti sa spui ca este tocmai dragut la numai cateva ore de la nastere, dar asa am fost toti :D
Felicitati`ma!
Ma apuc de invatat! Profund!

Pe blogul meu exista o invazie de multicuriosi care cauta cu disperare "melodia din reclama de la Orange cu pinguinii".
Nu stiu de ce Google ma arata cu degetul ca un potential cunoscator al acelei melodii. Eu scriu despre clasa a 12`a, nu despre abonamente cu minute incluse sau mamifere de la Polu` Nord.
Dar.. prieteni, ce nu fac eu pentru voi? Am realizat un efort si am descoperit ca melodia din reclama respectiva este " Jona Lewie- Stop the cavalry "!
Chiar e dragutza, enjoy it!
Multumesc pentru vizita si mai treceti pe aici! :D

later edit: Am plecat la majorat la Adi si Buga, tinereii din spatele meu, banca a 3`a. :D Party on!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu