18 noiembrie 2009

Ziua 66 - 18.11 (-222)




2 clipuri electorale megapenibile!!!
Dupa un amplu studiu de caz, eu cred ca m`am hotarat cu cine votez.
Voi alege intre Antonescu si Oprescu! Dintre cei doi, am sa decid pe cine pun stampila atunci, pe loc! Eu i`as sustine cu bucurie si cu fast si pe Vadim sau Cernea, insa cu un vot risipit nu rezolv nimic! Sunt constient insa ca in turul 2 nu vor intra niciunu` din cei de mai sus, iar pe 6 decembrie cred ca voi merge pe mana lui Basescu, in defavoarea lui Geoana. Nu ca ar fi mare diferenta intre un marinar chior si un prostanac clapaug, dar este trist ca Romania are de ales intre aceste doua gunoaie! O sa ma mai gandesc, cu siguranta!
De asemenea, voi vota pentru "imPUTInarea" parlamentarilor la 300. Sunt prea multi, nu stiu cum rezista Casa Poporului cu atatia dobitoci pe metru patrat. Si`asa dorm pe ei!
In orice caz, eu ma voi duce la vot, ca un cetatean onest. Toti ar trebui sa facem asta! Eu sunt si impotriva votului alb, nul , de protest, cum vreti voi sa ii ziceti!
Alt subiect mai abordabil la 1 noaptea nu am gasit, iar Oana Cuzino nu imi raspunde! Iertati-ma!

later edit, ora 17: Astazi am luat un 10 la sport si am fost la prega la fizica. Pentru ca a fost ziua profei, ne`a tratat cu prajiturele bune. :D
Acum ma duc sa invat, iar diseara, la 19:30 o sa ma uit pe TVR1! Incepe sa ma preocupe din ce in ce mai mult..
later edit, ora 19:30: Nu am invatat nimic! Am baut o bere in Fiord si sunt dezamagit ca nu se mai tine confruntarea dintre Basescu, Antonescu, Geoana, Oprescu, Vadim, Becali si Hunor.
La Sinteza Zilei sunt invitati astazi, pe rand: Vadim, Geoana si Antonescu, fiecare cate o ora.

P.S.: Iubiiito, ti`am luat 2 bilete la meciul de maine! Pentru tine si prietenul tau! :D
P.S.2: I love you!

5 comentarii:

  1. "pe 6 decembrie cred ca voi merge pe mana lui Basescu"
    See you in 1984! War is peace, freedom is slavery, ignorance is strength etc.

    RăspundețiȘtergere
  2. geoana is prostanac etc.
    in romania, schimbarea puterii de la portocaliu la rosu ar fi cea mai mare prostie! parerea mea!

    RăspundețiȘtergere
  3. "...se lupta cu mafia...ii ia de guler pe mafioti...puscaria va mananca..." :)) faza proasta e ca sunt destui oameni care nu-si dau seama cat de penibile sunt aceste clipuri! Eu nu stiu cu cine sa votez?!?

    p.s. Oana Cuzino nu-ti raspunde? Las' ca vb eu cu ea :D

    RăspundețiȘtergere
  4. "schimbarea puterii de la portocaliu la rosu ar fi cea mai mare prostie"

    Puterea portocalie apartine in mare parte unei singure persoane, puterea rosie e impartita intre multi mari mahari. Mai bine multi si corupti, decat unul singur prea puternic.

    Pe bune, promit ca daca Base iese presedinte iar (Doamne fereste! sa scuip de trei ori), ma autoproclam dizident in exil si intru in rezistenta underground impotriva Fratelui cel Macar. Acea fecala de om nu merita sa mai stea acolo, oricat de prostanac ar fi Geoana si de nenorociti ar fi aia din PSD (pe care ii urasc la fel de mult ca pe Basescu, dar, din nou, ura aia se imparte la foarte multi oameni).

    RăspundețiȘtergere
  5. "impotriva Fratelui cel Macar" Vroiam sa spun Mare, nu stiu ce mi-a trecut prin cap :P

    RăspundețiȘtergere