13 noiembrie 2009

Ziua 61 - 13.11 (-227)


De ce trebuie sa am azi prega la fizica?
Orice ar fi, sunt total nemultumit de mine! Am stat acasa o saptamana intreaga si nu am reusit sa devin mai inteligent la niciuna dintre cele 4 materii care ma preocupa (romana, mate, economie si fizica). Si nici macar nu am reusit sa ma relaxez, sa`mi incarc bateriile. Sunt un pierde-vara! In curand si un pierde-week-end pentru ca maine si poimaine sunt la Sinaia, la majorat. Suuper! Ce e ingrijorator si revoltator [:))] este ca nici cafeaua nu ma mai ajuta. Beau in prostie si mi se inchid ochii mai rau decat in cazul in care nu as bea. Am o exprimare de 2 lei dupa o noapte alba si un film de groaza!!! Leave me alone!

Dupa cum ati observat, am intrat si eu in campanie! Pe blog a aparut un poll, iar eu trebuie sa ma rog de voi sa votati. Rezultatul sondajului imi va influenta atitudinea cu care voi scrie in continuare. Asta ca sa nu existe dubii ca se supara cineva. :)

Sabina, dupa ce votezi si tu, sa nu uiti de treaba cu pestii! :D

later edit: Am facut eforturi supraomenesti sa nu adorm la fizica, iar apoi plimbarea prin oras si prin afara orasului a fost binevenita. Ne auzim abia duminica cu impresii si poze de la Sinaia :D Maine dimineata o sa imi fac bagajul si baie. Acum e timpul pentru "Dansez pentru tine" si somn.

Un comentariu: