09 noiembrie 2009

Ziua 57 - 09.11 (-231)

Nu imi mai fac tema la romana in viata mea! Iar daca o voi face, nu o sa imi mai dedic foarte mult timp pentru ea. Am pierdut o zi intreaga scriind cu responsabilitate (zic eu) 4 pagini pentru un eseu; in plus azi am fost la scoala numai pentru ora de romana, iar profa mi`a spus foarte calm ca nu am inteles poeziile, ca e un eseu copiat de pe net, ca e o lucrare de nota 7. Ok, m`am inspirat putin (cam 10 % din ce am scris eu corespunde cu ce am gasit pe net, recunosc!), dar in conditiile in care nu aveam nicio baza asupra psalmilor pe care trebuia sa ii argumentez, mi se pare chiar natural. Stiu ca pentru eseul asta chiar am muncit cu.. pasiune [:))] si credeam ca am facut ceva meserias. "Belea", dar se pare ca am trudit in zadar! Frustrare! Stiu ca intre mine si romana nu are cum sa infloreasca o relatie de iubire, asta pentru ca eu as insela`o cu alte fufe gen economie, matematica, etc. Poate doar una sexuala, caci ea mi`o trage mie si eu ei, pe ascuns! Desi de romana mi`e cel mai frica la Bac, o sa ma descurc si o sa iau nota mare, chiar daca nu voi mai lua in serios orele de romana de la clasa. Saptamana asta nu ma mai duc la scoala! Eu si jumatate din clasa. Suna bine?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu