29 noiembrie 2009

ZIua 75,76 si 77, adica 27,28,29.11

Recunosc ca nu am avut timp de bloguit. Si mie imi pare rau ca saptamana asta am scris doar 3-4 randulete, dar incepand de maine trebuie sa imi gasesc cheful si inspiratia necesara. Rezumatul ultimului week-end:

Vineri:
No school, just doua pregatiri si un singur nume! EU! :))
Soare, Vant puternic, Coafura rezista!
Sambata:
Bucuresti & Ploiesti, Targ de carte, shopping, noapte alba.
Ploaie, cam frig, Coafura rezista!
Duminica:
Acasa, plimbare prin parc, clatite, 10 minute dintr-un film.
Nu conteaza, Coafura a rezistat! :D

Ma duc sa`mi fac baie pe cap.

P.S.: Maine este ziua mea, sper ca nu ati uitat! Eu, unul, am facut`o! :)) Mi`am adus aminte ieri.

6 comentarii:

  1. La multi ani! e si ziua lui frati-miu asa ca astept ceva :-w zi! :P

    @Ray

    RăspundețiȘtergere
  2. musiu, dar de invatat in particular nu prea servim? cum ramane cu moxa D? :) nu ma face sa iti pun pile la serviciul cazari la vara! :))
    si bineinteles, la multi ani :P

    RăspundețiȘtergere