20 noiembrie 2009

ZIua 68 - 20.11 (-220)

De fiecare data cand ma uit prin statistici si descopar ce au scris unii pe google de au ajuns pe blogul meu, pentru mine este maxima distractie. Iata de exemplu ce au scotocit astazi 2 mari autentici cautatori de comori pe enternet si raspunsurile mele, cu speranta de a`i lamuri.
Primul, din Vaslui dorea sa afle "cum se numeste ultima melodie de la orange cu pinguinii".
Draga prietene, sincer nu stiu cum se numeste nici prima melodie, nici ultima! E posibil sa fie Dansul Pinguinului, dar nu sunt sigur! Poti sa formezi 444, relatii cu clientii si sa intrebi robotul de melodia ta. Sau sa ii scrii lui Mos Craciun. Tu`ti pinguinul..
Cel de`al doilea, de data asta din Piatra Neamt, a ajuns pe blogul meu dupa un search pe google mai special: "compuneri romana despre cum convingem un profesor sa nu puna nota mica ca noi nu ne`am facut tema".
Frate, esti bou de`a dreptu` si eu o sa te fac de ras! Pana o sa gasesti tu vreo compunere de genul ala, mai bine iti faci tema, pe bune! Tu crezi ca Stefan cel Mare (ca doar din el te tragi) cauta compuneri despre cum sa convinga turcii sa se dea loviti ca noi nu aveam armata? In plus este greu sa convingi un profesor sa accepte o reducere de salariu, un concediu fara plata, o lege a Educatiei, dar sa nu`ti puna tie nota mica. Si pana la urma, de ce sa nu`ti faci tema la romana? Sa ajungi Vanghelie? Sa fi agramat? Sa iti fie rusine! Uite, daca esti de I-IV, te iert.
De remarcat faptul ca amandoi sunt moldoveni :D

Azi am dat lucrare la mate si preconizez un 10 cu felicitari si apoi am fost la o scurta si romantica plimbare prin parc ca sa vad lebada de pe lac :| La 5 jumate` am prega la mate si apoi o sa raman putin prin oras. Imi place la nebunie vremea de afara! :)
De marti pana miercurea viitoare, vacanta! Suna bine, nu?

ora 20: Am venit de la prega la mate si acum ma uit la confruntarea Basescu-Geoana-Antonescu. Peace!

ora 21:30: Impresiile mele despre/dupa confruntare:
  • Geoana a parut un pic cam crispat. S-a dat ca un catelus pe langa Antonescu ca sa atraga electoratul galben sa il voteze in cazul in care va intra in turul 2 cu Basescu, cea mai plauzibila varianta. El trebuie sa il invinga insa pe liberal duminica asa ca ma asteptam sa il atace mai mult. Gluma cu soacra nu mi-a placut, iar gestul cu florile daruite doamnelor Basescu si Antonescu a fost cam teatral insa numai bun sa mai culeaga cateva voturi. Viclean, MARE demagog, ironic si nu foarte diplomat, nu a iesit atat de sifonat pe cat ma asteptam. Reactia de la final mi`a dat impresia ca e sigur de victoria finala. Sper sa se fi inselat. :D
  • Antonescu a fost foarte agresiv si chiar mi-a placut de el. M-a surprins raspusul lui cand a fost intrebat despre modelul pe care il are in viata. Daca Basescu a afirmat ca sotia (raspuns foarte bun), iar Geoana ca Preafericitul Daniel, Antonescu l-a ales pe Tudor Chirila. Sper sa nu il puna prim-ministru. :) Imi place Vama, dar Tudor Chirila nu e un model moral, mai ales pentru un candidat la presedentie! Per total, Antonescu mi-a lasat o impresie buna. Are avantajul ca nu are un trecut foarte patat, in raport cu ceilalti. Este si coerent, sigur pe el si destul de credibil. In general imi place doctrina liberala, asa ca ca am ales in mare masura cu cine o sa votez!
  • Basescu a fost destul de slab astazi, lipsit de energie si destul de descoperit. Probabil pentru ca ieri a fost la Bruxelles si nu a reusit sa doarma cum trebuie sau a visat urat. A avut insa cateva sclipiri, cat sa nu piarda foarte mult teren. O bila neagra pentru ca la final nu a acordat un interviu presei ca ceilalti doi contracandidati si s`a grabit spre casa cu limuzina. Ma nedumireste faptul ca isi foloseste inutil resursele in acest prim tur. Cu siguranta el o sa iasa primul, asa ca mai bine isi pastreaza toate fortele pentru 6 decembrie, cand probabil va intalni un Geoana mult mai puternic decat in acest moment. Oferte de turism electoral? :) Mi-am dat seama ca nu este foarte constient ca in turul 2 ii va fi greu, dar a iesit acceptabil si elegant din fiecare cliseu, capcana, moment penibil, chiar daca nu a parut volubil.
Scenariul pe care il anticipez, dar nu m`il doresc:
Turul 1: Basescu, Geoana, Antonescu
Voi vota cu Crin Antonescu!
Voi vota pentru parlament unicameral si pentru reducerea numarului de parlamentari de la 471 la maxim 300.
Turul 2: Geoana, Basescu
Voi vota cu Traian Basescu in cazul Basescu-Geoana!
Voi vota cu Crin Antonescu in cazul Basescu-Antonescu!

Astept nemultumirile voastre.

4 comentarii:

  1. se pare ca nu vom avea vacanta de marti, after all :(

    RăspundețiȘtergere
  2. treaba sta in felul urmator:
    fiecare institutie decide cand va da angajatilor bugetari liber. la fel se intampla si cu fiecare scoala in parte.
    este adevarat ca s-a dat o lege cum ca nu am invata luni, 30 noiembrie si vom lua vacanta cu o saptamana mai devreme. insa asta e ambiguu, nu insumeaza 8 zile si oricum traim in Romania, orice este posibil.
    Situatia in liceul Carabella este cea pe care am spus-o in articol. Decizia finala o sa fie luata luni sau marti :D

    RăspundețiȘtergere
  3. m-am uitat cu oarecare interes pana la faza cu chirila. apoi mi-am dat palme pana am adormit.

    RăspundețiȘtergere
  4. adi minti... :)) daca ai fi adormit nu ai mai fi putut sa scri pe blog :P oricum dintre toate raspunsurile al lui antonescu mi s-a parut a fi din inima. tu chiar crezi ca geoana si base au ca model moral pe patriarh respectiv nevasta? raspunsurile lor au fost rasuflate rau si s-au adresat in mare parte electoratului tinta, clasiicii psd-isti [aia 30 la suta], iar Base a incercat sa sugereze ideea de nevinovatie, curatenie morala, in fond nu e dragut sa ai nevasta drept model moral? :) oricum ideea e ca oricat de aiurea ar fi raspunsul lui antonescu, el se adresa in mod special tinerilor, acum daca a fost o decizie inspirata sau nu o sa vedem pe 22, primul hop exit-poll-urile. CRIN!

    @Ray

    RăspundețiȘtergere