02 noiembrie 2009

Ziua 50 - 02.11 (-238)

Stiu, mai devreme era alt text, dar am mai reflectat un pic si am dat un edit, ca sa para mai misto :D

Voi chiar ati crezut ca stau azi la lucrare la romana? Hehe, ati luat-o in freza! Ei bine, eu nu am fost la fel de "dispus" ca cei care s-au dus la cancelarie si au rugat-o pe profa sa dea lucrare :D Jigodiilor! Unii chiar par mai cretini decat sunt. Imi asum responsabilitatea pentru ceea ce zic si fac! Dar nu-i nimic, pentru ca miercuri dau lucrare din viziunea lui Arghezi despre lume. Sau lui Blaga. Sau lui.. Pulica Franaru. Nici nu stiu, nici nu ma intereseaza! Sincer, as putea foarte bine sa scriu chiar despre viziunea mea asupra lumii, un eseu argumentativ de 4 pagini si 3 in p**a mea randuri cu citate din Parazitii si muulte cuvinte "ubercool".
Astazi, copilu`, a luat un 10 pe buna dreptate la geogra (si e foarte entuziasmat din cauza asta [:))]) si a mai dat lucrare la bio, unde s-a descurcat excelent; asadar inca un 10. A dormit de la 4 pana la 8 si nu a invatat la economie asa cum pretindea la status si nici la istorie asa cum pretinde acum la status. In doi timpi si (cate?) miscari (trei, in...) se baga iar sub paturica si va spune sa treceti si maine pe blog :D

Stirea zilei: A aparut Primola cu ambalaj nou! O asteptam de mult! :D

P.S.: Aveti aici un articol interesant al domnului Mihai Olteanu, de curand rezident in Anglia :D Enjoy! Asta pentru ca judetul Dambovita este inconjurat numai de judete contaminate/infestate: Prahova, Bucuresti, Arges, Teleorman. Pentru ca gripa porcina a devenit isterie nationala. Pentru ca 75 000 de oameni vor muri IN ROMANIA din cauza gripei noi. Pentru ca porcii au inceput sa manance oameni. O sa vedeti maine cum sunt eu pregatit pentru asta! :)

Un comentariu:

  1. :"> Ma simt flatat.

    Cred insa ca e important ca lumea sa nu intre in panica. De fapt, nu important, ci ESENTIAL. Evident, eu acum nu sunt la curent cu ce vorbeste lumea prin tara despre gripa, pot doar sa vad ce prezinta "media" (blah, ce termen) romaneasca. Si, din cate vad, unii oameni sunt cam disperati.

    Nu neg ca gripa e rea. Doamne fereste, doar eu stiu prin ce am trecut cu ea (sa te trezesti cu ochii atacati parca de un parazit extraterestru nu e deloc o experienta amuzanta). Dar cel mai prost lucru pe care il poti face intr-o situatie atat de serioasa e sa intri panica. Si mi se pare cu atat mai iresponsabil ca niste tipi pe care lumea sta sa ii asculte sa aiba nonsalanta de a arunca vorbe panicarde (gen "o, pai 22.000 de morti e doar un fleac, o sa fie mult mai multi") fara sa se gandeasca ce reactie o sa produca.

    Spuneti-ne, oameni buni, in fata adevarul simplu: gripa e rea, dar nu e nici pe departe incurabila; e mai rea decat de obicei, ca ne-a luat prin surprindere si nu avem vaccin; daca esti sanatos (in general, adica), o sa treci peste gripa ca in fiecare an, cu odihna si lichide calde; ar fi recomandat sa stai acasa daca esti bolnav, nu numai pentru altii, ci si pentru tine; daca insa ai o problema de sanatate pe langa gripa, ar fi cazul sa te duci la doctor, ca sa te ajute sa treci peste gripa mai repede.
    Cat de simplu a fost?

    RăspundețiȘtergere