04 noiembrie 2009

Ziua 52 - 04.11 (-236)

Fratilor, pă ziua dă azi nu prea am ce sa va comunic :D As putea ma laud ca am o profa noua de sport (mai ghertzana si urata de fel, dar stiu ca frumusetea nu s-a nascut la tara). Si profa asta va scoate untu` din noi in fiecare miercuri. Azi am invatat la religie ca marijuana e mult mai buna,sanatoasa si eficienta decat alcoolul (mai-mai sa ma duc dupa scoala sa fac rost de un joint). La romana nu am mai dat lucrare si se pare ca am facut niste "concesii" cu profa, cu care eram in razboi. Nu eu personal, ci colegii, mai toti aratandu-se la final multumiti dupa lungi negocieri si discutii. Mie nu mi se pare ca am rezolvat nimic dupa o ora de vorbaraie, dar cred ca urasc prea tare romana, de nu-mi convine nimic. Pentru luni am de facut eseu de 4 pagini de tip paralela intre 2 psalmi arghezieni. Sunt nerabdator sa il fac :|.
Seara am mancat Toblerone si am invatat la economie destul de mult.

Sunt cu inca o zi mai aproape de BAC. Ne auzim maine! :D

Un comentariu: