30 iunie 2010

A doua proba - 30.06 (mate)

Dupa ce ieri m-am simtit ingrozitor, astazi am "sustinut" a doua proba scrisa de Bac si anume Matematica (MT1). Am primit subiectele la 9:20 si sunt oarecum dezamagit ca nu am mai avut timp sa termin tot. Asa ca sper la o nota bunicica, gen peste 9. Am gresit flagrant in sensul ca nu mi-am organizat bine timpul si cu 20 de minute inainte de final nu aveam scris pe curat decat subiectul I. Si da-i si cauta prin 6 ciorne rezolvarile. Am reusit oarecum sa salvez cate ceva, cu exceptia punctului de inflexiune de la III) 1) c) si unei solutii la II) 2) c). Mare criza de timp si de frica, in sensul ca numai eu scriam in ultimele 5 minute, iar supraveghetorii si ceilalti 2 elevi care erau obligati sa ramana pana la final ma priveau ciudat. M-am precipitat. Data viitoare o sa ma invat minte. Multumesc tuturor colegilor din clasa, ca am colaborat. Sper la un 9, sper sa nu mai am zile urate (ca ieri) si sper ca vineri sa fac tot.

Iata si subiectele de la Proba E - Matematica (MT1), 30 iunie 2010:

Baremul il descarcati de aici.
Eu mi-am calculat nota: 9 in cap.

Un comentariu:

  1. In timp ce eu scriu aici probabil iesi din a treia si ultima proba! Daca nu ti-am urat bafta inainte iti spun acum felicitari... :)

    RăspundețiȘtergere