03 iunie 2010

Ziua 263 - 03.06 (-25)

10 la toate cele 4 teze de pe acest semestru;
9 93 media generala (o singura medie de 9, la fizica);
asadar, o bursa frumoasa.
16 absente (maine le repar cu 2 scutiri)
2 "experimentat" din 3 la competentele de Bac, dar simt cum vine si al treilea. Rezultatele la engleza sunt in asteptare.
Elena Udrea a aterizat astazi in liceul nostru.

si o stire de ultima ora: "Dirigu sta in fotoliu si glumeste cu asistentele" (luata de la Yvy)

sursa foto.

Iar de la Gabizza vine urmatorul filmulet:

12 comentarii:

  1. asa d bine sa facem si la bac. sa avem media ca pe semestrul asta :))
    yv.

    RăspundețiȘtergere
  2. si cu media din cei 4 ani suntem multumiti :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ba, pe semestrul asta nu ne dau bursa :)) Eu inca o mai astept pe aia de pe primul semestru :)

    RăspundețiȘtergere
  4. lasa-ma sa ma laud! saptamana viitoare o primim pe aia de pe primul semestru.

    RăspundețiȘtergere
  5. cum sa nu-mi dea bursa? pai ce eu am muncit degeaba? ii dau in judecata! :))
    yv.

    RăspundețiȘtergere
  6. te ajut eu.. e aproape gata dosarul;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa dea dracu, ce de javre pe metru patrat! o bomba intra aia 3 din ultima poza ar fi fost la fix.
    Bai stoica, ia fa-le niste dosare si astora ! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Singura zi in care regret ca nu am fost in Targoviste. As fi aparut la TV. Si apoi, probabil la sectia de politie.

    RăspundețiȘtergere
  9. hm... simtiti si voi aerul comunist :X ? de abia astept sa ii vad pe copii mei pionieri... da! si sa le predea carnetul de partid chiar tovarasa elena! elena udrea... :X de abia astept!

    RăspundețiȘtergere
  10. hai, tu, baga filmuletu mai repede pe youtube :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Am impresia ca cineva ar trebui sa invete diferenta intre comunism si fascism.

    RăspundețiȘtergere