22 iunie 2010

Ziua 282 - 22.06 (-6)

Am primit multe intrebari de genul ce se va intampla cu blogul meu in viitor?! Adica dupa toata aventura asta care, sper eu, sa se termine cu bine (deja fix intr-o luna voi stii ce imi va rezerva viitorul) Ei bine, raspunsul este NU STIU! :D

Astazi m-am revazut scurt cu 2 treimi din colegi. Aratam cam nelinistiti, dar hai, ca nu mai e mult. Sa fim toti sanatosi, fericiti si cu spor la invatat.

Va las cu filmuletul. Se numeste "Parodie Tepes". Este pe youtube din clasa a IX-a si a fost realizat cu ocazia unui proiect la romana. In rolurile principale: Neamtu, Andu si Emil. Vizionare placuta!



Un eveniment dragut. DeltaMusic Fest- 22-24 iulie, Sf. Gheorghe.

Un comentariu:

  1. doamne :))) nici in ziua de azi nu m-am saturat de filmuletul cu vlad tepes :))

    rusu

    RăspundețiȘtergere