11 iunie 2010

Ziua 271 - 11.06 (-17)

11 iunie 2010. ora 9:17. Aceiasi 1, 79 km pana la liceu i-am parcurs in timpul obisnuit de 18 minute si jumatate pentru ultima data in viata minunata de licean, care se apropie incet-incet de final. 4 ani de zile am strabatut acest drum prin troiene, pe geruri cumplite sau zile toride (exact ca cea de astazi). In acesti 4 ani nu am intarziat niciodata la primul curs. Drumul asta nu il parcugeam singur, ci in 80 % din cazuri alaturi de colegul de banca Vasy, el stand intotdeauna in stanga mea. Ora de plecare era 7:35 (cine intarzia era "bou" tot bulevardul), iar locul de intalnire era "la monument", aka in fata la Lukoil. Restul de 20% insemnau zilele de marti si vineri, cand locul de intalnire se muta "la faza noastra" aka in fata la primarie sau in luna martie, cand Vasy statea acasa sa invete pentru olimpiada de istorie. In 4 ani de zile, aproape 1000 km, numai drumul dus pana la scoala. Si astazi am pus punct acestei traditii.

Foaia asta igienica (numai diploma-document oficial nu e) am primit-o azi. Are o oarecare valoare, intrucat reprezinta primul meu rezultat demn din liceu. Am avut prima medie sub premiul trei, iar mentiunea asta e meritata. Unii au invatat mai bine decat mine- felicitari! Media finala: 9 86. Imediat dupa ce ne-am prostit ca in clasa a cincea, pozandu-ne cu diplomele, am fost la Alexo, exact ca la sfarsitul clasei a X-a. Nu a mai fost Peroni, ca acum 2 ani, ci Bergenbier. Fara ceai cald. Dar credeati ca au fost momente de relaxare si linsite? Lumea a inceput sa scrie la mate sau sa invete la biologie. M-am simtit intrigat! :)) Pozele de astazi vin mai tarziu. Cu nnVasy si Bogdan Popescu ne-am strans apoi la Adi acasa, la un pahar de.. apa, iar pentru diseara am stabilit sa vedem meciul de fotbal Franta - Uruguay in oras.

Si pentru ca am pomenit de sfarsitul clasei a X-a si nu ar strica o portie de ras, iata surpriza de astazi:

Toata nebunia asta s-a intaplat acum fix 3 ani, tot dupa premiere. Un chef la inaltime, care musai trebuie repetat la vara. De acord sau nu? :D
Desi e greu, recunoasteti voi personajele din filmulet.


Am tema noua, de vara, mult mai frumoasa decat precedenta.
Astazi, ministrul educatiei si cercetarii, Daniel Funeriu, a fost la scoala generala de la mine din cartier.

"voi, profesorilor..." :))

5 comentarii:

  1. vezi picu, si in poza aia te pup. de mica te-am iubit! finutz dragutz! >:D<
    yv.

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu te-am iubit din prima zi, de cand am vb atunci pe mess :-ss :)) >:d<

    RăspundețiȘtergere
  3. eram gata sa te injur de toti mortii si ranitii ca iar m ai compromis, dar am devenit brusc melancolica. adevarul e ca as prefera de mii de ori sa dansez pe manele in seara asta decat sa fac variante de bac 8-> asa ca multumesc, pic, pentru o amintire minunata :X
    sa. (ca vad ca asa se poarta /:) )

    RăspundețiȘtergere
  4. ,, tovarasilor profesori! "
    yv.

    RăspundețiȘtergere