19 iunie 2010

Ziua 279 - 19.06 (-9)

Da, am ajuns si in tragicul moment in care numarul de zile pana la Bac este format dintr-o singura cifra. Intelegeti ce vreau sa spun. Iata si o captura frumoasa. Uitati-va la countdown.

Mai am insa o nelamurire!? Cat tine o caserola de mici? Termenul de valabilitate, i mean. Din cultura mea generala, dobandita la raionul de carne din Kaufland, stiu ca 10 zile. Dar aseara am mancat dintr-una care expira pe... 4 noiembrie 2010. Ciudat, ma simt chiar binisor.

Acum vin filmuletele: Sunt cateva scurt metraje realizate de Alex, in noiembrie 2009, cand am facut majoratul liceului. Sunt simpatice, ce pot spune.

Adi, facut bou :|

"Ciuma portocalie"

Ce poate spune?

Sa traiti bine!

Sergiu si pana lui

Adi si Castelul Peles

Vrea cineva tequila?

Dans, balans

Maine avem un filmulet de la mare. Aveam in plan unul mult mai tare, dar il las pe saptamana viitoare.

Un comentariu:

  1. ce frumoase sunt filmuletele:D am ras cu lacrimi la unele:))

    P.S: yvonne are acelasi "pupat" ca al teodorei? sau asa incheiati de obicei o filmare:))?

    aici picu' teo

    RăspundețiȘtergere