17 iunie 2010

Ziua 277 - 17.06 (-11)

Ba, pe voi nu va doare capul? Al meu e ca o bomba. Cu ceas. Care sta sa explodeze la fiecare problema de mate, eseu la romana sau mai stiu eu ce efort.
Ieri am iesit in oras. Nu o sa va spun cu cine si nici de ce. Este vorba despre o persoana speciala si de la care sper sa mostenesc/fur ceva noroc, inspiratie si chiar nebunie. Nu o sa-i dezvalui inca numele din motive obiective si mai ales superstitie. :)) Vreau doar sa ii multumesc si stiu ca o sa rada cand o sa citeasca asta. Face parte din cei 100 de cititori fideli. Poftim, ca m-am si laudat cati am pe zi!

Astazi avem iar filmulet. Al doilea din excursia de acum 1 an si jumatate, de la Busteni, pe care o sa il postez pe blog. Este vorba despre un dans pasionant, cu Vasy in prim-plan, subsemnatul in rolul perechii sale si putin sau chiar mai mult de... Anca, in fundal. Na, ca sa nu mai ziceti ca nu pun filmulete cu mine.
Maine incepe week-end-ul, iar filmuletul de vinerea trecuta a facut ravagii in toata lumea. Ei bine, habar nu aveti ce va aparea maine, la fix o saptamana distanta, dupa pranz, tot aici. Un nou filmulet compromitator marca An de Tzaca :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu