12 iunie 2010

Ziua 272 - 12.06 (-16)

Buna dimineata, lume! Dupa ziua, dar mai ales noaptea de ieri, am renuntat la ideea de a ma trezi la ora 5 sa vad rasaritul in Vama si apoi vesel si pe racoare sa ma apuc de invatat, pentru ca mi-am dat seama ca dimineata am o productivitate mare in ceea ce priveste, si anume studiatul. :))
Va strambati cumva? Da, am vorbit despre rasaritul din Vama, pe care il puteti vedea, cred ca splendid, macar la 6% din intensitate, aici. In Vama, aproape de plaja, pe restaurantul "La frontiera" este amplasata o camera video care surprinde tot ce misca si inoata in zare. Este ora 8 si dupa cum observ, multi turisti se perinda pe plaja. Foarte fain! Asadar, maine va invit la un rasarit.
Aseara, nu am vazut nici meci, nici trupa Deko, care incepusera destul de prost reprezentatia- mai mult haz am eu cand ridic din spranceana :D- si cel mai interesant lucru este ca am adus intr-un mod inedit pana acasa obiectul din imagine :|

Adi a dus la bun sfarsit aceasta treaba (merita referrer), desi nu inteleg cum a urcat pana la etajul 6. In rest, nimic funny, cu toate ca pe la ora 8, 8 si ceva, se constatase ca eram foarte binedispus. :|
"voi, profesorilor..."

Iata inca un filmulet compromitator marca "An de tzaca". Se intampla in clasa a X-a, prin aprilie. Observati si fundalul sonor, rasul lui Buga. Alegeti voi un titlu.


Si pentru ca mai sunt multe de aratat si vazut, in fiecare zi, dupa pranz, An de tzaca prezinta cate un "filmulet compromitator". Maine se anunta unul emotionant si extrem de simpatic.

Reclama la blogul lui Petrisor: Intrati de va minunati! :D

2 comentarii: