13 iunie 2010

Ziua 273 - 13.06 (-15)

Astazi, pana la aceasta ora am frecat pisoiul. Pur si simplu nu am putut sa invat. E PREA CAALD! In fiecare dimineata, de cum rasare, soarele ma izbeste fix in fata. Si uite asa te loveste insolatia fara sa stii cum si cu ce ai gresit. Ideea de a dormi cu geamul deschis si cu transperantele ridicate a fost una foarte proasta. Deja la ora 8 si jumatate, cand mi-am dat seama ca miroase a fum :)) si am deschis un ochi, termometrul din camera indica 30 de grade Celsius. Si acum mai scapa tu de zapuseala in situatia in care, pana la pranz, cand va da coltul, soarele va straluci si mai puternic in camera. No more fucking Fun in the Sun! :)) Acum soarele a intrat in nori, dar ce folos, dupa ce s-a mutat pe partea cealalta a blocului si a facut pagube in dormitor.
Dupa 2 nopti de cate 6 ore ma simt super obosit si singura mea realizare notabila de azi a fost o portie bunicica de 2 ore de somn.
Ziceam ca azi avem iar filmulet. Clasa a XI-a, 5 decembrie 2008, Busteni. Primul dans al perechii "Printz+Printzy". Mi-l amintesc perfect.

Ieri am avut o discutie aprinsa cu personajele videoclipului postat acum 2 zile pe blog. E bine ca inca mai vorbesc cu mine. Se putea si mai rau, dragelor! ;)) In programul de maine se afla un filmulet foarte recent, realizat chiar in liceu.

Un comentariu: