09 iunie 2010

Ziua 269 - 09.06 (-19)

Azi am luat bursa, maaa! Yeah, i'm rich! :)) Pentru ca am fost constiincios, pe primul semestru am obtinut o bursa de studiu, a doua din viata mea de licean, in valoare de 50 RON. Pe prima am luat-o tot pe semestrul 1, in clasa a 11`a, in valoare de numai 13 RON, Pe semestrul doi, acelasi an, am ratat in extremis, gratie unui nemeritat 8 la chimie (prietenii stiu de ce).
Istoria nu s-a mai repetat si acum, la sfarsitul liceului, cand am luat doi de 10 la chimie, iar media semestriala a iesit de 9, 93 (o medie de 9 la fizica). Dar ce folos? Ca burse nu se mai acorda si in ultimul semestru din liceu. Daca s-ar fi dat, m-as fi imbogatit de pe urma unei burse de merit.

Astazi m`am intalnit cu profa de mate din generala (caruia ii sunt recunoscator TOATA VIATA) si am stat cateva minute la o sueta cu dansa. M-a mustruluit pentru ca nu am inceput o alta pregatire la matematica, dar m-a si incurajat, la vara asteptand o veste buna de la mine. Doamne ajuta!
Vesti noi si imbucuratoare vin insa de la Bucuresti. Dirigu` se simte foarte bine si am aflat si un secret, pe care vi-l impartasesc si voua, cum ca celebrul Dr. Irinel Popescu, a exclamat la sfarsitul operatiei (incheiate cu succes), uitandu-se spre cer: "Asta a fost comandat!". Ei, asta nu e o fraza antologica?
Sa auzim de bine! Va pup!

UPDATE ora 22: Anul acesta, pentru ca aveti medii mari, poate va intereseaza si premiile. Fata de ceilalti ani, nu se mai organizeaza o festivitate in amfiteatrul de la muzica, ci dirigintii isi strang odraslele in clasa si le acorda diplomele. Asta s-a intamplat azi, se va intampla maine, dar si poimaine. Pentru XII C, profa de bio ne-a dat intalnire VINERI, de la ORA 11 - 11:30. Ar fi indicat sa aducem si foile de la competente + un buchet de flori. Si poate si o compunere numai despre profa d ebio :)). Se dau premii si mentiuni de la 9 50 in sus, asa ca, si daca nu vrei, tot iei :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu