02 iunie 2010

Ziua 262 - 02.06 (-26)

Interesanta combinatie de cifre in titlul zilei de azi, dar si mai interesant a fost examenul de azi. Am ramas dator sa va spun ce s-a intamplat luni, la probele de Listening si Writing. A fost "strong". Prima proba a fost de ciulit urechile si uite asa mi-am amintit de Cambridge-ul pe care l-am sustinut anul trecut, in iunie. Evident, l-am sustinut prost!
De ce nu am reusit eu la Chembrigi? :|
Pentru ca nu mi-am dat silinta, pentru ca am luat toul in joaca, pentru ca nu am avut noroc, pentru ca organizarea a fost de 2 lei, nu de 5 milioane cat a costat examenul, pentru ca era vara, cald, soare, pentru ca mi se parea ca numai eu invat pe planeta asta si toata lumea se bucura de vacanta, pentru ca eram mai mic si fraier (nu mare si fraier ca acum!), pentru ca meditatiile la engleza erau mai mult degeaba etc. Dar principalul vinovat sunt eu si numai eu si imi asum raspunderea. A fost o experienta trista, dar cred ca mi-a prins bine si sunt sigur ca am invatat ceva din asta.
Revenind la oile noastre, Listening-ul a fost lejerrr cu o usoara capcana la intrebarea 7. Apoi a urmat Writing-ul cu intrebari pe text si cu redactarea unui articol de ziar.
Azi a fost ultima proba si anume Speakingul cu 3 intrebari cu grad de dificultate progresiv. A treia cerinta, cea mai grea a fost sa imi exprim opinia despre presa de scandal si despre revista "VIP's Nightmares", un fel de CANCAN englezesc. Exact asa am facut si acum astept rezultatele. Ar fi frumos inca un Experimentat pe fituica aia, unde am mai strans doua pana acum, dar cine stie?

Si da, doamnelor si domnilor, am mai trecut de un hop!

UPDATE! In foarte scurt timp, pe la ora 11, 11 si ceva, planul de abordare a ultimei ore de dirigentie. Stati pe-aproape! :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu