18 iunie 2010

Ziua 278 - 18.06 (-10)

Iata aici cateva perle memorabile de la examenul de Bac (proba de limba romana) de peste ani. Sper sa nu apar si eu in aceasta colectie minunata peste fix 10 zile, ca doar atat a mai ramas.. :(

Filmuletul de astazi:


Dansul daide! V-am atentionat ca e din nou ceva compromitator! :)) Clasa a IX-a, februarie 2007. Calitatea clipului este foarte slaba. S-a folosit un Sony Ericsson K300i, in prezent obiect antistress, cu functii speciale: prins muste direct pe perete/ jucat fotbal. Arata in prezent cam asa:

Maine avem mai multe filmulete, iar suprizele nu s-au terminat! :D
De asemenea, cine mai detine astfel de materiale, sa ma contacteze.
Spor la invatat!

3 comentarii:

  1. seara de seara ma faci mereu ca sa disper :))
    printre singurele nebunii la care n-am luat parte :( :-<

    RăspundețiȘtergere
  2. aia e sabiiiinnnaaa?! :O bai ce naiba, si eu am lipsit la cele mai tari serate :( .
    ps : sabina, purtai cizme in a 9-a? :|
    yv.

    RăspundețiȘtergere