16 iunie 2010

Ziua 276 - 16.06 (-12)

Azi am avut prega la economie. Am luat 9. Binisor. Saptamana viitoare il dau pe ultimul. Acasa, prin e-mail. :)) Foarte interesant. Cu sanatatea nu o duc prea bine, cheful de invatat lipseste si in mod surprinzator cartela Vodafone mi-a expirat (desi am reincarcat luna de luna). Strange!

Pentru astazi am pregatit fotbal, ca tot suntem in timpul Campionatului Mondial. Este vorba de meciul XII D- XI C (d) din sferturile de finala ale Campionatului de fotbal din liceu, editia 2008-2009. La XI C (clasa mea) au evoluat Rusu, Adi, Buga, Catalin si Marius (de la D). Meciul s-a incheiat prost pentru colegii mei, cu scorul de 6-3. Probabil ca nu o sa aveti timp/chef sa va uitati la tot jocul, dar preformanta baietilor nu trebuie uitata. O ultima precizare: Montajul a fost facut de Studiourile Arpagic.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu