07 iunie 2010

Ziua 267 - 07.06 (-21)

3 saptamani si incepe balul. Exact in acest moment am o stare foarte optimista. E prima data cand ma simt asa. Sunt oarecum din ce in ce mai pregatit, pe zi ce trece mai sigur pe mine, dar mai sunt insa multe de fixat si aranjat, dar este timp. Sa dau si din casa, cum se spune. Cel mai rau stau la romana, dar sper sa recuperez. La mate se simte lipsa unei (unor pregatiri), dar am o oarecare incredere ca sunt pe drumul cel bun. La fizica si economie, viitorul suna bine. Evident, mai ales la ultimele 2 materii pot aparea surprize de care mi-e teama, recunosc, dar sunt semne ca aici ma pot baza pe note maricele.
Astazi, la pregatire la economie, am luat 9 80 la al doilea test din Recapitulare. Putea fi chiar 10, dar e ok si asa. Media testelor de peste an mi-a iesit: 7 64, prima din grupa, cu doar o sutime mai mare decat a doua. Am avut si un dezavantaj. Fata de toti ceilalti, eu nu am dat primul test, unul dintre cele mai usoare, unde s-au luat note de 8 si 9. In urmatoarele 2 saptamani mai urmeaza ultimele 2 teste din Recapitulare. Imi doresc un 10 foarte mult.
Maine, de la 10, am pregatire la fizica, asa ca scap de meditatii saptamana asta.

Sa facem si un scurt remember al week-end-ului, ca a fost unul tare fain.
Sambata, dupa cum stiti (daca sunteti cititori fideli), in calitate de membru (fondator) al clubului Rotaract Targoviste, am participat la cartarea clubului nostru. I-am avut alaturi pe colegii din Rm. Valcea (nasii) si Constanta. Am primit legitimatia si pin-ul specific fiecarui rotaractian si am facut poze cu carta. Mai jos aveti cateva poze, dar si un video aferent acestui eveniment, de la o televiziune locala. Dupa un grill party, a urmat Irish Pub, iar apoi club (aici, eu nu am mai fost). Cum de am lipsit eu tocmai din club? :)) Pai aveam in gand ca duminica sa ma leg strans de birou si sa invat. De dimineata pana seara si invers.
Nu a fost deloc asa. M-am trezit la 9 jumate, am fost la biserica, apoi dupa cadouri, m-am uitat la tv, am mancat, am iesit in oras cu draga mea iubita (aniversarea unui an si jumatate impreuna), iar seara ne-am strans cativa colegi la Sabina si am vizionat filmuletele de la banchet si ultima ora de dirigentie. Emotionant.



Mai tarziu, alte poze foarte frumoase de la ultima ora de dirigentie.

Un comentariu:

  1. doaaamne ce filmuletz plictisitor. ati dormit la cartare? :)) ca eu eram gata sa adorm in fata monitorului acum :))
    yv

    RăspundețiȘtergere