24 iunie 2010

Ziua 284 - 24.06 (-4)

Hi friend! Uatciu gana du?
Azi am avut ultima pregatire dinainte de bac. La fizica, a fost bine, am stiut (aproape) tot si am sperante ca vineri se poate lua si 10. Dar pana atunci e drum lun. La romana e buba si daca pica pozeie am pus-o. :)) Am noroc cu blogul asta ca am mai invatat sa aberez pe ici pe colo :)) La mate nu stiu ce va fi. Ori usor, ori greu. Am aflat insa comisia de supraveghere si banuiesc ca daca o spun aici nu se intampla nimic rau: Liceul 6, Scoala 2 si Gradinita 8.

Azi nu stiam ce filmulet sa pun, asa ca am gasit un .ppt in caculator, pe care l-am transformat in .avi si l-am pus pe youtube (sa rada toata lumea), caci direct din Blogger nu a mers. Este vorba despre proiectul meu si al lui Vasy din clasa a X-a, de la chimie, cand a trebuit sa inventam un medicament si sa il prezentam. Este un pamflet si am impresia ca o sa va amuzati.


Nu uitati ca maine este vineri, adica filmulet compromitator, ultimul de pe acest blog. Este scandalos, despre sex. Banuiti ceva?

3 comentarii: