02 iulie 2010

A treia proba - 02.07 (fizica)

Gata. Am dat Bacul! Si cred ca l-am luat! Azi a fost ultima proba, fizica, putin mai greu decat ma asteptam. Ma gandeam ca dupa 2 ore termin, dar mi-a luat putin mai mult. Sper sa iau 10, baremul arata bine :D. Calculele au fost complicate, dar totul a mers bine. Iar supraveghetorii au fost simpatici 8->.

Cred ca o sa iau 9 la romana, 9 la matematica si 10 la fizica. Asadar, media 9,33 inseamna un bac reusit. Daca ar fi >9,50 chiar as fi foarte bucuros. Nu sunt deloc multumit de randamentul meu in perioada asta, dar am 2 saptamani si un pic sa potrivesc totul, pana la admitere. Cat se poate. Ma asteptam sa fiu muuult mai fericit dupa ce am iesit astazi din sala, dar nu s-a intamplat. Acum am impresia ca a trecut totul foarte repede. Bine, eu deja ma bucurasem putin miercuri, subestimand putin fizica. Ma refer in comparatie cu colegii care au dat bio. :D
Urmeaza cateva zile de distractii si relaxare. Vreau sa ma rezum la 3, iar luni sa o iau de la capat. Duminica dimineata se afiseaza rezultatele. Vorbim atunci!

Baremul il descarcati de aici.

Party on!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu