09 iulie 2010

10!

En fin! Dosarele plic sunt pregatite, cu toate actele legalizate. De dimineata, doamna Fanica ne-a aranjat pe cativa. Astfel, am primit de la liceu 5 cartonase galbene si foarte simpatice: certificat de absolvire a ciclului inferior al liceului- 10 clase, certificat de absolvire a liceului- 12 clase, atestat de competente profesionale (matematica-informatica), certifica de competenta lingvistica (limba romana) si certificat de competenta lingvistica (limba engleza), 2 foi anexe la certificatele de competenta lingvistica, foaia matricola cu media 9,63 pe cei 4 ani de liceu si adeverinta de absolvire a examenului de bacalaureat (ce tine locul diplomei de bacalaureat). Impreuna cu diploma ECDL, toate acestea ma declara absolvent cu brio al Colegiului National "Constantin Carabella". :)
Luni ma duc la Bucuresti, pentru inscriere. Sper sa fie cu noroc. Pana atunci, matematica + economie cat cuprinde si ceea ce va rog eu pe voi este sa dati cu incredere click aici, o data pe zi. Va multumesc! Spor la invatat!



4 comentarii:

  1. Eu am asteptat de la 11 jumate pana la 3 jumate sa-mi dea doamna Fanica actele :|
    btw, luni de dimineata te astept la iesirea din tgv sa vedem care depaseste mai multe tiruri :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. si tu mergi cu masina de care a avut vasile 1 an? :)) intelegi ce vreau sa zic?

    RăspundețiȘtergere
  3. Cand ma intorc merg cu d-aia. Cand ma duc, merg cu versiunea pt Anglia ;)

    RăspundețiȘtergere