21 decembrie 2009

ZIua 99 - 21.12 (-189)

Astazi implinesc 18 ani si 9 luni. Si din aceasta cauza, noaptea asta va fi cea mai lunga din an. Nu, nu e motiv de petrecere. E doar solstitiul de iarna. Adica, incepand de maine, se stinge lumina mai tarziu. :D
Pentru astazi am pregatit o caseta compromitatoare. Am ales sa o dezvalui personal, ca sa nu am ce pierde mai tarziu, in vreo campanie. Este vorba de un file audio, domnule Gadea, datand din iarna anului 1994, in care eu imi pregateam poeziile pe care aveam sa le spun Mosului. Ai mei m-au inregistrat si am pus rezultatul aici. Cu mari eforturi am adaugat si lyrics. Pe ici pe colo se aud tata si mama. Traducerea nu e foarte buna, am scris ce se intelege, folosind diacritice.



"PIC la 3 ani jumate" Lyrics:

Domnul Andrei, de 3 ani si jumatate, va recita Cutzu Cutzu na Grivei. Poftim, Andrei!

mmhm
câţu câţu

Aicea vorbesti..

câţu câţu
dacă v'ei
...
mămăligă dacă v'ei
...
dacă nu mănâci c'ătite mănâci că*at
(asta se intelege, asta am scris :)) )

Spune, Andrei, Mos Craciun cu plete dalbe!

M-m-o' C'ăciun.
Mo' C'ăciun cu p'ete gal-be m-a t'ezit cu vinu' lui (nu cred ca am vrut sa zic asta)
Şi aduce da'u'i mu'te la fetiţe şi băieţi.

mhmm
Lele vu'pe fii cuminte, nu mai tot fula!
nu mai tot fu'a!
uite uite si valize nu-s de mut'a ta.

În pădu'ia cu a..
În pădulea cu alune aveau casă doi pitici.
Vine pupăza şi pune "v'eau tă tau şi io aici"
...
Pu-pu-pu, pu-pu-pu, v'eau tă tau şi io aici,
Pu-pu-pu, pu-pu-pu, v'eau tă tau.. şi io.. a-ici
A venit şi o băcuţă, Op-op-op, să'ind me'eu
"Casa voast'ă mătu'at, am venit tă tau şi io."
...
Oa-oa-oac... tă tau şi eu aici.
Dă d'umu!

Iepulas, d'ăgălas a fugit de pe imaş
Şi s-a dus colo sus, după tufă s-a.
Da' Codău, chine rău a gonit din cubu' său şi d-acolo sus
Nu mai ştiu!
Si acum o poza, de la un Craciun mai recent. Cred ca deja ma primisera la gradinita.

Stiu, eram hippie din cauza castronelului. Daca v-ati speriat, ascultati draguta asta si va trece:



All i want for Christmas is my two front teeth!
if i could only have my two front teeth,
then i could wish you "Merry Christmas!"

(Prima) Prega la eco, pe care trebuia sa o am azi, a fost mutata pentru lunea cealalta. :D
Pe curand!

4 comentarii:

  1. omul negru din articolul de ieri ;)21 decembrie 2009 la 22:35

    cred ca in loc de "Op-op-op, să'ind me'eu" spui " Op-op-op, ce interes"....cel putin eu asta inteleg :))) oricum...prea tare :)))) in eventualitatea unei campanii....ai votul meu :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. omul negru din articolul de ieri ;)21 decembrie 2009 la 22:37

    si apropo...am ajuns la zi.... :P

    RăspundețiȘtergere