11 decembrie 2009

ZIua 90 - 12.12 (-198)

Este deja duminica dimineata si sunt dator cu un articol despre ziua de ieri. O sa scriu la un mod foarte personal si sentimental, va avertizez. Prima zi de vacanta a fost una superba. La 9 si jumatate m`a trezit prietena mea. Nu la telefon, nu strigand la geam, ci cu.. un `pupic` :">. Toata dimineata am stat in brate, am ascultat colinde (straine, nu Hrusca! :D ) si am "gustat" din plin prima ninsoare din aceasta iarna. La pranz am mancat impreuna o paine alba feliata intreaga sub forma de sandwichuri. Pare incredibil, stiu! :| A urmat fotbalul de sambata cu baietii si un deget la picior foarte umflat. Si pentru ca ziua trebuia sa se termine la fel de bine cum a si inceput, la ora 8 fix, in 2 minute, acelasi eu si acceasi iubita a mea ne`am hotarat sa mergem la un film in Bucuresti. E prima data cand ajung in Mall-ul din Cotroceni si tot prima data cand am ramas cu gura cascata intr-un mall, in calitate de baiat. Stiam ca este unul dintre cele mai mari din Europa, dar nu ma gandeam ca asa ceva putea fi construit in Romania. Saptamana urmatoare trebuie sa ajungem din nou acolo. Am ales filmul Couples Retreat (Vacanta All-Inclusive), ultimul al zilei, care a inceput la 23:15. O comedie foarte draguta si contrar tuturor asteptarilor, nu am atipit! :D


La ora 2, ca sa ajungem in parcare, a trebuit sa traversam intregul mall. Lipsa aglmoeratiei, linistea si magazinele inchise ne`au dat o senzatie foarte ciudata. Dupa un McDrive am ajuns acasa si nici nu am mai avut timp sa ma gandesc ce s`ar intampla si cat de frumos ar fi daca fiecare zi din vacanta ar arata exact ca asta pentru ca am adormit instantaneu.

Un comentariu:

  1. In Mall-ul din Cotroceni am fost o singura data si nu-mi mai trebuie! Chiar si in calitate de fata m-am ratacit si nu mai gaseam iesirea, parca ma sufocam de atata aglomeratie si fitze...mie nu mi-a placut!

    Vacanta super placuta!

    RăspundețiȘtergere