16 decembrie 2009

ZIua 94 - 16.12 (-194)

Cu cateva clickuri inainte sa ma bag la somn, am descoperit una dintre cele mai mari inventii ale internetului si aceasta se numeste www.noifetele.ro. Acest site a revolutionat in cel mai minutios detaliu ideea de feminitate in general si gratie lui, in lume sunt din ce in ce mai putine fete grase si paroase. O sa imi petrec toata ziua alaturi de multe tinere in acest coltisor al internetului. Am gasit site-ul din intamplare si mi se pare fabulos. Nu m`as mira insa daca ar mai exista o suta de genul asta. Are un tabel in care poti afla dimensiunea sanilor tai. Eu ma gandeam ca o oglinda e mult mai precisa. Are pana si un calculator pentru menstruatie cu optiune de printare a rezultatelor pentru 12 luni. Si multe alte lucruri. Iar daca ai nedumeriri, poti sa o intrebi orice pe Ana si ea iti va raspunde. Dar pentru ca Ana se pare ca e plecata acum sau sta la coada sa isi faca buletinul, am ajutat`o eu cu niste raspunsuri la ultimele intrebari venite din partea catorva fete:
  • Am avut prima menstruaţie cu puţin timp în urmă şi urmează să o am pe cea de-a doua. Este prea repede ca să folosesc tampoane interne?
Este extrem de bine ca vine si cea de`a doua. Cat despre tampoanele interne, nu te grabi! Poti sa incerci d`alea cu baterii! Mult succes!
  • Ce aş putea face pentru ca părul meu să nu se mai îngraşe atât de tare?
Daca e vorba de parul din cap, sa te speli mai des!
  • Am un prieten de care mi place dar care este prea insistent – ce pot să fac?
Pocneste-l in plex! sau Du-l la cumparaturi.
  • De ce menstruaţia mea este neregulată?
Nu stiu, ia vezi! Poti s-o intrebi.
  • Când îmi va apărea menstruaţia?
Din experienta mea, atunci cand esti nepregatita.
Am intrat si pe www.noibaietii.ro si rezultatul este unul spontan. :)) Sunt misogin, i know!

Greu sa scrii pe blog in vacanta!

Un comentariu:

  1. Hmmm, am sarit peste partea cu "am ajutat`o eu cu niste raspunsuri" si credeam ca acestea sunt raspunsurile Anei, dar erau ale tale :))

    RăspundețiȘtergere