22 decembrie 2009

ZIua 100 - 22.12 (-188)

Ora 12 a sosit, omu` negru n-a venit!
Dar am terminat bradutul. E natural, ca si mine. Nu imi plac aia din plastic! Mai ramane sa ii scriu mosului.
Si asa am schimbat prefixul! Ziua 100, ziua centenara! Unde-s artificiile? Iara sunteti tristi?

Astazi sunt in Bucuresti. Shopping & stuff. Daca supravietuiesc si de data asta, aflati diseara.

ora 23:50: Am invins tot ce mi`a stat in cale. La fix un an dupa ce am fost pentru prima data in Bucuresti cu iubita (un esec total atunci), dupa 9 met`ouri diferite, 17 statii si 2 malluri (Cotroceni si Baneasa) + durere la burtica, mi`am innoit consistent garderoba si mi`am luat boxele la care visez de mult timp. Abia astept maine dimineata sa trezesc blocul cu Hrusca :D Pana acum, s-a dormit linistit aici, de la parter pana la 4, cu boxele luate odata cu primul meu calculator, in 2001. Cred ca am schimbat toate electrocasnicele, prizele si butoanele din casa, in afara de aceste hartoape infundate, care se aprindeau la fir, cu scurt/flama si la care se auzea corul de albine (adica bazaiau foarte tare). Sunt obosit, dar fericit. Multumesc iubitei ca a avut rabdare cu mine la cumparaturi (stiu ca normal era sa se intample invers) si ca m`a tinut de mana de atatea si atatea ori, cand era sa PIC in fund, pe ghetus :D
Maine am multa treaba, iar seara ma duc la urat.

Antichităţi, anyone? Numai bune de pus în brad. Băgate în priză, se aprind, scot fum şi miros superplacut. Sau sub capotă, buum!, cu faţa neagră, cu părul ridicat şi cu ţigara făcută franjuri, exact ca în desene! :|:|:|

2 comentarii: