24 decembrie 2009

ZIua 102 - 24.12 (-186)


Stefan Hrusca in the mix.
LUAATI LEER!!!

Draga Mosule,

Stai linistit! Anu' asta nu am mai pregatit niciun repertoriu de poezii. Chiar daca ti'am scos peri albi, te`am tras de barba pe unde am apucat si te`am amenintat ani la randu` cu "Lele vulpe fii cuminte", iti multumesc ca ai curajul sa treci in continuare pe aici. Sa stii ca bradutul e tot in sufragerie, iar daca nu il gasesti, nu aprinzi luminile, ci lasi darurile pe unde apuci. Daca imi vezi noile boxe, sa nu dai drumul la muzica! Imi trezesti vecinii! Nu o sa iti scriu foarte mult. E deja foarte tarziu. Te vad aici, pe radar, cum te apropii. Nu stiu daca merit sau nu vreun cadou. Daca la 5 ani nu stiam sa scriu, asa ca iti desenam tot ce imi doream, la 10 ani iti ceream o parcare de masinute Bburago si un munte de jucarii lego, la 15 ani o fata draguta, pe post de prietena si anul trecut permisul de conducere, anul asta sunt si mai pretentios. Nu iti mai cer nimic material. Ca orice om mare, vreau sa pastrezi ce ai in sac pentru copii si mie sa imi aduci sanatate, fericire, iubire si noroc la examene. Sa imi pui din fiecare in cate o canita (avea la Ikea un set de 4 foarte misto), din care sa sorb cate putin din toate in anul urmator, atunci cand o sa am nevoie. Si mai vreau sa mi se implineasca toate dorintele pe care mi le pun atunci cand imi cad gene pe obraz. Si mai vreau un strop de inspiratie pentru blog si putin optimism. Si mai vreau sa imi promiti ca la anul, cand te intorci, ea ma va iubi si mai mult si sa ii multumesti incaodata lui Mos Nicolae din partea mea.
Am insa un regret. Ca m-am facut mare, cat bradul si ca nu mai stau pitit in dulap sa te urmaresc cand imi lasi cadourile. Iti multumesc insa asa cum existi! Craciun fericit, mosule!

Pupici

Un comentariu: