14 decembrie 2009

ZIua 92 - 14.12 (-196)

ora 10: Liceu, inscriere BAC
ora 17:30: Dirigu`s home, pregatire
ora 20: tort! :)

pe alocuri, o sa incerc sa si invat cate ceva.

later edit: au fost toate, mai putin tortul! :-<

Daca mai vad reclama aia cu "Brrr!" "Bade, n`ai doi cai putere in plus?" "Hai sa te repar!" innebunesc! Imi incalca principiile, imi subjuga existenta. As rezista 2 ore in continuu la reclama cu Bonux Lemon si tanti Maria decat sa mai vad cum cel mai prost om din lume il intreaba pe cel mai cretin om din lume daca are doi cai putere.

Este de departe cea mai absurda stupida reclama ever si nu stiu daca numai eu am ghinionu` sa o vad si de 3 ori in 5 minute. Nu inteleg cum se promoveaza abonamentul Cosmote in astea 30 de secunde?! Ce are sula cu prefectura? De fiecare data cand vad reclama stiu ca am cu 150 minute nationale si internationale mai putin de trait.

Si o imagine draguta, sa indulcim situatia :D
In final, are cineva o idee pentru un scenariu de film, un fel de scurt metraj, o comedie de Craciun? Un el si o ea? Cine are imaginatie si este destul de curajos/curajoasa poate juca unul din rolurile principale. E pe bune! :D

Gata pe ziua de azi! Inchei ziua cu Alternative Nation pe Mtv. Trebuie!

3 comentarii: