03 decembrie 2009

ZIua 81 - 03.12 (-207)

Azi a fost o zi tare draguta.
In program:
7:30: Am plecat spre scoala. Orar: doua de info, una de engleza, una de mate. Lejer si nimic interesant! In ora de mate mi`am dat seama ca totusi e decembrie si ar fi dragut si mai ales cazul sa ne apucam de impodobit bradutul si sa pregatim cadourile, ca in anii trecuti. O sa ridic maine aceasta problema.
11:45: M`am grabit sa iau bilete pentru meciul de baschet. Am reusit!
12:15: Am ajuns in centru si ma uit dupa cadouri. Azi a fost ziua mamei iubitei mele. 3 trandafiri, o felicitare si un baticut (dragut, zic eu pentru ca imi lipseste un simt dezvoltat al aprecierii si alegerii baticutelor-). Inca un trandafir pentru fata ei minunata. Am facut si alte cumparaturi si am aflat ca laptele degresat nu e nici integral, nici semidegresat, nici de consum, naiba sa il ia!. Am trecut si pe platou si am observat ca acolo, la prefectura multi oameni lucreaza la ceva. Sunt curios ce o sa se intample. Cred ca are legatura cu bradul mare :D
14:30: Ne apucam (eu si prietena mea) de prajitura-surpriza.
16:00: Nu reusim sa aprindem cuptorul. Aluatul se cam lasa.
16:30: Pandispanul este salvat de mama. In final, mie mi`a placut cum a iesit. Era destul de comestibil si s-a terminat repede.
17:30: Plec la meciul de baschet. Lume multa, Echipa noastra castiga clar la 24 de puncte diferenta.
20:00: Bagat la matz cartofi prajiti, snitele, bulion, muraturi si Jack Daniels. Surpriza mamei iubitei pentru noi. Saru`mana pentru masa! :)
20:30: Toata lumea la televizor, la confruntare. Nu mi`a placut de niciunul. Toti spun ca Basescu a fost peste Geoana in confruntare. Don't think so. Penibili amandoi. Mai penibil sa ii pui sa jure pe Biblie. Si mai penibil sa te intalnesti cu Vantu la 12 noaptea. Penibil tot!
22:00: Ajung in sfarsit acasa, dupa 15 ore de hoinareala. Imi trag sufletul.
23:50: Scriu pe blog.
23:59: Click pe Publish ca ma prinde ziua de maine!

Somn usor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu