19 decembrie 2009

ZIua 97 - 19.12 (-191)

Hmm, de cand am scris articolul cu noifetele.ro, numarul de vizitatori unici pe blog s`a injumatatit. Eh, fetelor, nu stiti voi cat imi sunteti de simpatice, dar as putea sa va recastig clickurile? :D

Este vacanta. Nu am mai vorbit de mult despre scoala, despre clasa a 12`a, despre Bac, adica despre elementele centrale ale acestui minunat si nins blog. Este timpul sa trag prima linie, sa socotesc, sa ma autoevaluez. O sa va spun si voua situatia (cam nasoala) in care ma aflu la ora actuala, cat de pregatit consider ca sunt la fiecare din cele 4 materii pentru cele 5 examene pe care le voi sustine in vara.
Ca niste fideli cititori ai blogului ce sunteti, probabil ca stiti si ati inceput sa imi tineti pumnii in demersul meu de a intra in toamna urmatoare (nu alta) la Academia de Studii Economice- Bucuresti :) Insa pana acolo am de trecut 2 hopuri mari: Bacul, un balaur infircosator cu 3 capete: limba si literatura romana, matematica si fizica si Admiterea sau "Apocalipsa", unde am nevoie de cunostinte depline de matematica (din nou!) si economie. Da, am ales economia, in detrimentul materiei mele preferate, geografia. E o prostie sa ajungi aseist fara sa stii o boaba de economie. Sa ma scuzati daca jignesc pe cineva!
Sa incepem cu romana. Aici stau destul de incomod! Din cauza eseurilor, dorm prost. Ar trebui sa ma apuc de ele. Sunt foarte multe si nu pot sa le memorez, ca in clasa a 8`a. O sa incerc sa le invat logic; asadar si teoretic, ar insemna sa imi fie mai usor. In afara de locul 41 din 42 la olimpiada pe judet din clasa a 7`a (parca!), intotdeauna m`am depasit pe mine in ceea ce priveste romana. Nu stiu cum am facut, dar mereu am avut rezultate mai bune decat anticipam. Chiar si la liceu, de multe ori ma asteptam la 4 si luam 5. Iar miercuri, cand am 2 ore de romana, in loc de o absenta sau chiar niciuna, primeam doua. Happy me! :D La pregatire imi place de profa, dar cele 3 ore pe saptamana nu cred ca sunt foarte benefice si ajutatoare. Pana pe 31 decembrie trebuie sa ma decid daca renunt sau mai continui meditatia.
La fizica pot spune ca ma simt ca pestele in apa. :)) Imi place foarte mult la pregatire si inteleg totul foarte simplu si usor. Deja am terminat materia si sunt gata sa incep recapitularea. Am destul timp. Nu concep in momentul de fata sa iau la Bac o nota mai mica de.. 9, 50, sa zicem. Madame Thermodynamique si mademoiselle Electricité ii sunt dragi baiatului aluia care in clasa 9 si 10 se lupta pentru media 5. Imi amintesc cu lacrimi in ochi de notele mele din semestrul 2, clasa a 10`a: 6-4, 6-3. Ca la tenis! :))
La mate, situatia nu e chiar roz. Aici imi este cel mai frica si simt cum imi scapa de sub control anumite lucruri. Este materia unde am cel mai mult de invatat si de lucrat. De matematica am nevoie si la Bac si la admitere. In capul meu s`a emis deja o atentionare de cod galben! Am terminat pana acum clasa a 9`a si un semestru din clasa a 12`a. Ziua in care voi reusi sa rezolv corect si consecutiv 3 probleme de admitere va fi ziua in care ma voi naste pentru a doua oara. La pregatire imi place si am impresia ca matematica e foarte usoara. In plus, e distractie mare.:D
Ieri v-am spus ca ma apuc si de pregatirea la economie. Am ganduri mari: sa incercuiesc totul corect la examenul de admitere.
Per ansamblu, nu stau foarte bine. A trecut deja o saptamana de vacanta si eu nu m`am atins de vreun caiet. Astazi am trecut fix in a doua treime din clasa a 12`a, iar eu sunt tanar si nelinistit!

Astazi a sosit Mos Craciun in oras. Niciodata nu mi`a fost dat ochilor sa vad atat de multi copii asteptand sosirea lui la gara. Mosul e foarte frumos, orasul e foarte frumos, vacanta e foarte frumoasa. Totul, in afara de situatia tragica de clasa a 12`a in care ma aflu e foarte frumos!

Ma apuc sa ascult Partydull Kiss FM si sa lucrez la scenariul si replicile unui film. Somn usor!

Un comentariu: