11 decembrie 2009

ZIua 89 - 11.12 (-199)

Am schimbat poza din header. 18 decembrie 2006, clasa a 9a, bradutul si doamna cu procesele :D

Sustin:
Spectacol organizat de colegii de la filo`, XII E. La ei gasiti si biletele. Mai multe detalii aici! Ne vedem miercuri, la 5.

Am luat 8 in teza la matematica. Nu ma asteptam! Sansele la media zece raman constante. Am si o explicatie pentru aceasta nota. Dirigu ne`a dat la problema 2 punctul c) integrala din e la x -1 supra e la x +1. dx, desigur! Dar in 40 de minute nu ai cum sa faci faci nici macar una, dar 2 integrari din e la x?! Este obositor! Eu cu colegul de banca nu ne`am descurcat. Am reusit sa facem tot, mai putin asta. Sa fim seriosi! Doar Radu T si Popescu Bogdan (singurii cu 10) au putut, dar nu`mi dau seama cum. :-?? Exista si alte cai de a face o integrala din e la x? dx? Pana la BAC vreau sa aflu!

Azi am impodobit si bradutul in clasa.

Seara s`a incheiat cu pregatirea la mate si cu poker night #5, in le brown.

5 comentarii:

  1. zici ca sunt Damien in poza din header :|


    daca chiar sunt :-ssss?

    RăspundețiȘtergere
  2. multumim mult pentru sustinere!!!!!!!!
    >:D<
    ramanem datori..
    si bilete, cand cumparati?:D ;;)

    RăspundețiȘtergere
  3. bai, eu v am zis ca bogdan e bun la pat si nu m ati crezut. voila dovada :)

    RăspundețiȘtergere
  4. parca nu era bine sa termini repede :-? se intoarce lumea cu susul in jos ? :))

    RăspundețiȘtergere