20 decembrie 2009

ZIua 98 - 20.12 (-190)

In aceasta zi trista, neagra, de doliu national pentru toti porcii cu 2 sau poate chiar 4 picioare sacrificati, eu va anunt ca am fost ascultator si am mancat tot din farfurie la pranz. Ba chiar mai mult, de dimineata am fost la biserica, am invatat la economie, am facut ordine in calculator si in cd-uri si am lucrat la o surpriza de care nu va zic deocamdata nimic. Din respect pentru ei, azi nu m-am luat de niciun porc, doar astept o friptura buna pe masa de Craciun. BTW, de maine o sa tin post. Cele 58 de kilograme ale mele se impotrivesc, dar ce sa fac, trebuie sa le impartasesc pe toate, pana la ultimul miligram :D

Sunt putin derutat pentru ca de cateva ore incoace, cam de 4, dupa statisticile pe care le am, o persoana sta pe blogul meu si rasfoieste cu atentie fiecare articol in parte. A inceput cu primele posturi si progreseaza incet-incet, dar brusc catre prezent. Mi`a facut pana acum vreo 40 de incarcari de pagina. As putea sa ii acord un premiu pentru ca a trecut de borna 5000. Si inca unul pentru ca foloseste Google Chrome ca browser de internet. E de-al meu! Si da, am facut 5000 de pageload-uri. Asta fara ca ip-ul meu sa fie luat in calcul. Pe "Vine valu" am strans in 2 ani 18 mii de pageload-uri, dar vreo 10 mii erau numai de la calculatorul meu. Fain, nu? :D

UPDATE: Omul negru s-a oprit de curand la "Ziua 65". Probabil "Ziua 64"- cel mai lung articol de pe blog, atunci cand am povestit majoratul de la Sinaia, l-a terminat. Sunt curios daca revine maine. Pacat! Putea sa devina primul martir rapus de An de tzaca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu