18 decembrie 2009

ZIua 96 - 18.12 (-192)

De luni incep si pregatirea la economie, a 4`a si ultima materie (scuzati mamafonia) care imi poate asigura o vara fericita, calduroasa si linistita. Nu stiu daca mai exista vreun amarat care se vrea student la ASE (asa, ca mine) si care sa se apuce sa mediteze la economie atat de tarziu, la jumatatea anului de tzaca. Dar in principiu, eu sunt foarte impacat cu decizia luata de nebun la inceputul scolii, in septembrie, aceea de a`mi purta singur de grija, de a "economisi" neindrumat de nimeni macar un semestru. In plus, am economisit si la propriu, adica la portofel, cateva milioane. Dar stati linistiti, tot nu m`am imbogatit! :( La inceput, economia mi s`a parut groaznica, deloc prietenoasa. Am dat nas in nas cu foarte multa teorie. Dar apoi totul a devenit destul de logic, nu ca la biologie de exemplu, unde trebuie sa tocesti ca sa traiesti. Corect, medicinistilor? Iar dupa ce am vazut cum arata subiectele de mate de la Admitere, economia mi se pare floare la ureche. Sunt la zi cu materia, am ajuns la "Productivitate" si am scris un caiet si jumatate. Asa cum am vrut, putut si stiut eu. Sunt foarte multumit si in acelasi timp mandru de mine. Cred ca puteam sa continui tactica asta pana la Admitere, dar am nevoie de siguranta si incredere. Asa ca de luni, la treaba! Maine voi vorbi despre celelalte materii care imi vor da batai de cap peste 192 de zile.

Sa va mai povestesc ce am facut astazi? Pai am impodobit bradutul cu iubita mea (de fapt cu globulete, logic!), am mancat o punga cu bomboane cu iubita mea (cu jeleu ma, normal! n-am mancat fata), am invatat la economie cu iubita mea, m`am uitat la film (Frat Party) cu iubita mea, ne`am tavalit prin zapada si am facut poze (tot eu si tot cu iubita mea). Foarte, foarte frumos! Apoi m`am certat. Cu cine? Nuu, nu cu iubita mea, ci cu parintii mei. Vesnicele probleme economice. Insa tot am puterea sa strig ca a fost o zi de vacanta foarte frumoasa si reusita.

Cateva poze de azi:
Faceti abstractie de moaca din poza 2! Incercam sa sfidez gravitatia.
Pe maine, dragilor!

3 comentarii:

  1. hai ca ai fost tare smecher. chiar cu doi de "sm". oricum bafta de acum incolo, concurentule indirect sau direct(depinde la ce sectie doresti a da examen).

    RăspundețiȘtergere
  2. acu` de ce minti? sa zicem ca ai fost pe cont propriu, dar indrumat ;))

    RăspundețiȘtergere
  3. sa/i zici elizei ca/i vreau caciula!:D teo

    RăspundețiȘtergere