10 decembrie 2009

ZIua 88 - 10.12 (-200)

ora 7: Nici azi, cand m`am trezit nu am gasit totul alb. :-<

ora 22: Ziua de azi, per ansamblu, a fost exact ca prestatia mea la teza, adica abominabila. Macar sunt fericit ca am luat vacanta. Mai sunt 200 de zile pana la Bac, maine schimbam prefixul. 30% of "clasa 12" completed.

Ca tot vine sezonul si pentru ca toata lumea vorbeste despre el, m`am uitat la pranz la "Ho Ho Ho". Filmul de la Media Pro Pictures, aparut recent, cu Stefan Banica Jr (interpretandu-l pe Mos Craciun) si Bogdan Iancu (un simpatic baietel) personaje principale. Actiunea are loc intr-un mall, la Baneasa Shopping City. Sa va impartasesc un secret: asta-vara, in trecere prin Bucuresti, am fost martor la filmari si chiar am fost la un pas sa devin figurant, intr-o scena.
Nota mea pentru acest film: 7/10. Grafica este excelenta, insa firul narativ este cam anapoda si nu toate personajele sunt chiar foarte bine interpretate. Sunt insa cateva scene comice, iar unele emotionante. Chiar daca mi s-a parut sub asteptari, va recomand sa va uitati la el. Initial aveam de gand sa il vad la cinema in Bucuresti, dar a fost buna conjuncutra de la pranz.
Trailerul aici:


Noapte buna!

6 comentarii:

  1. Daca l-ati ales pe dictator, nici zapada nu mai vine. Nu as fi surprins daca si Mos Craciun ar evita Romania anul asta. Ei, ce sa facem, unii voteaza cu ochii inchisi...

    RăspundețiȘtergere
  2. nu ne potolim si noi cu astfel de ironii si comentarii acide? s`ar putea ca Mosul sa te evite numai pe tine pentru ca nu esti copil cuminte :D

    RăspundețiȘtergere
  3. pe mosul chiar il rog sa ma evite, vreau un singur lucru pe care el nu mi-l poate da. nu am sa termin cu ironiile. voi ati ales calea asta. deal. with. it.

    RăspundețiȘtergere
  4. 1. il sustin pe 2189km, idiferent cine ar fi el...
    2. bai, ce fetze avem in poza aia:)) nu imi vine sa cred cat de copii parem acolo:) si au trecut doar vreo 2-3 ani, numai stiu exact:) :X vreau iar in clasa a 9a :P tu nu? ;))

    @Ray

    RăspundețiȘtergere
  5. daca imi puneam pirostriile inca de pe atunci, din clasa a 9a si nu iarna trecuta, da :D

    RăspundețiȘtergere
  6. vaaaai pic , a fost cel mai dragutz comentaariu. esti un adorabil!

    yvy (ca mi-e lene sa caut url-ul :">)

    RăspundețiȘtergere