07 decembrie 2009

ZIua 85 - 07.12 (-203)

Doua vorbe despre politica si apoi o aruncam la gunoi, acolo unde merita. Aseara m`am culcat cu un presedinte si m`am trezit cu altul. A castigat ticalosul pe care l-am ajutat si eu cu o stamPILA. Nu prea e bine, stiu, dar nu regret si sper ca nu voi regreta nici in viitor cum am gandit eu sa votez pe 6 decembrie 2009. Cred ca toata lumea cu care m`am contrat saptamana trecuta abia asteapta sa "sa ma atace" in cel mai scurt timp posibil. Este rusinos cum cel mai mare partid din Romania, impreuna cu liberalii, cu ungurii, cu vadimii, cu becalii, cu oprestii, cu ecologistii, cu mamele lor nu au reusit sa stranga mai mult de 50% din voturi. Mai trebuia insusi Basescu sa sustina PSDul :) Daca Geoana chiar merita sa fie presedinte, trebuia sa castige clar cu cel putin 10-20 procente diferenta, indiferent de cate fraude ar fi existat. Corect? Penibila topaiala prostanacului si josnica manipularea televiziunilor prin exit-poll-uri. Pacat de sampaniile frantuzesti de 10 kg risipite azi-noapte prin sediile psd. Replica lui Basescu de la 5 dimineata: "Un fleac, i`am ciuruit", a fost "simpatica". Nu mi`a placut insa ca a vorbit cu 4 minute inainte de ora 21. Care este culmea somnului: sa te culci presedinte si sa te trezesti tot prostanac :))
In Romania, criza politica o sa mai dureze. Parlamentul il va suspenda pe Basescu, Basescu va dizolva Parlamentul. Guvernul o sa intarzie si la vara vom avea alegeri anticipate. Nici cu hotiile si comunismul de la PSD nu era in regula. Sa i-o dam lu` Geoana`n bot!


Astazi am dat o lucrare (servita) la biologie si inca una la chimie. Conform unui sondaj Insomar o sa iau 10 la biologie si 8 la chimie :)) La romana am plecat din nou.

Acum sunt destul de necajit. Cand am venit de la scoala am scapat singurul meu pix rosu dupa lada. Si ca sa il iau a trebuit sa mut o biblioteca, un pat si apoi lada. L`am recuperat, am pus inapoi lada, apoi patul, apoi biblioteca. Totul mi`a luat jumatate de ora. Dupa 2 minute am scapat din nou pixul, exact in acelasi loc. "Incredibiiil!", am spus. Este cineva dragut/a sa imi aduca maine ceva de scris cu rosu si o bucata de plastilina, sa lipesc peretele de lada? :D

Ma duc sa aprofundez la fizica; maine imi sustin teza in efectul futoelectric, efectul Compton si Ipoteza lui de Broglie.

Un comentariu:

  1. nu ca as mai avea ceva cu faptul ca a iesit base, m`am resemnat deja, insa replica lui nu mi s`a parut nici pe departe simpatica. totusi imi pare bine ca arata, in repetate randuri, ce fel de om e :D

    eh, noi sa ne iubim, ca nu se baga politica intre noi :)) >:D<

    RăspundețiȘtergere