09 decembrie 2009

ZIua 87 - 09.12 (-201)

Ieri si azi, 2 zile in care in organismul meu se dau lupte politice aprige intre virusuri si anticorpi. Pana acum am rezistat cu stoicism. Am dat teza la fizica, unde sper sa iau zecele, am fost la scoala, am fost la pregatiri, am putut sa arat si sa traiesc ca un om sanatos. Sper sa fiu si maine ok, in ultima zi neoficiala de scoala. La ora 12, dupa teza la matematica pot sa topai ca Geoana de bucurie ca am luat vacanta. Am un singur regret, ca nu o sa mai avem bradut in clasa si nu o sa ne mai facem nici cadouri. Astazi mi`a placut ora a 2`a de romana. Acum ma duc sa invat la matematica si va las cu un minijoculet in flash, sa va distrati. Cu dedicatie pentru toti cei care mai au teze de dat, eventual si un BAC. E super genial! :D
























Hint: Apasati play cand nenorocitul ala de nene va pune pauza.
Nu prea merge cu Mozilla. Incercati cu Internet Explorer sau Chrome. :D

Un comentariu: