04 decembrie 2009

ZIua 82 - 04.12 (-206)

Nu am fost la scoala. Aveam doar 3 ore si era prea mare deranjul mai ales pe o vreme asa urata. Asa ca am stat la caldurica si am lucrat la matematica :D
Acum ma pregatesc sa ii intampin pe baieti, in special pe cel mai nou si mai asteptat sofer din lume, Buga, pentru o tura prin oras.
Cand/ daca ma intorc o sa mai lucrez la matematica, iar la 5 jumate o sa ma duc la prega. E timpul sa ii multumesc public lui Emil ca ma ia in fiecare saptamana cu masina pentru 300 de metri, distanta dintre mine si dirigul. Am o scuza pentru asta si ea se numeste "cainii!"
Si ca sa impac pe toata lumea, m`am gandit ca la o perioada de timp, sa schimb imaginea din header. Voi pune tot poze de grup, facute de`a lungul anilor de liceu. Imi cer scuze daca apareti urat sau nu apareti deloc in poze. Nu voi lua nicio masura! :)

Politica din nou: Cine il sustine acum pe Geoana? Luati si vedeti.


Sa il faci de rahat pe dracul si acum sa te dai cu el? Rusine, papusa! Rusine, pupincuristilor! Credeam ca voi sunteti aia mai destepti din politica. Aveti 2 fetze si le schimbati in functie de interesele voastre. Lua`v`ar Vantu!

UPDATE: Este nevoie de un update la acest post, numai ca sa stiti ca sunt bine si ca am ajuns acasa intreg. Nu ma gandeam niciodata ca cineva care a luat permisul cu doar o zi in urma sa ma plimbe cu titiul. Buga a spus NU "masinilor cu tatici in dreapta", asa cum am avut toti in primele noastre zile de soferie. Felicitari si ii dedic lui acest articol, sa nu uite ce frumos a injurat azi toti cainii din calea sa.
Dupa aceasta aventura am fost la pregatire la chimie, la noul apartament al lui Adi. Intre niste serioase portii de ras am invatat ce este entalpia si cu ce se mananca pentru ca luni dau lucrare la chimie! :D Acum mai am timp de cateva inecuatii la matematica, apoi o sa zbor spre prega, iar dupa prega, la Moshu.

6 comentarii:

  1. cum adica dai lucrare la chimie?! adica dam lucrare la chimie?!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mare lucru ca ai mai putut sa scrii pe blog dupa ce-ai mers cu mine cu masina :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Astazi, pentru prima oara in viata mea, imi este cu adevarat rusine ca sunt roman. Si voua ar trebui sa va fie, desi stiu ca o sa-mi spuneti ca ati ales raul mai mic. Mai vorbim noi peste un an. In orice caz, mi-e mila de voi. Eu, cel putin, sunt departe de proaspata dictatura romaneasca, dar voi, voi o sa traiti sub ea.
    Sa traiti bine.

    RăspundețiȘtergere